קוקה קולה וקאראט מדיה וואן בשת"פ עם הזכיינית רשת

במסגרת השת"פ, ישולב תוכן שיווקי של קוקה קולה בתוכנית הבוקר של "רשת" ובתוכנית הארוח "דברים טובים בשבע"
אפרת אדיר |

בחודשים האחרונים יזמה ותכננה חטיבת התוכן השיווקי של קאראט מדיה וואן המנוהלת על ידי עידן רגב, בשיתוף עם אורלי קליין, מנהלת השיווק של קוקה קולה, ושלי מלצר, מנהלת המותג קוקה קולה, פרויקט חדש וייחודי עבור קוקה קולה ישראל.

מטרת הפרויקט היא לעודד משפחות וילדים לעסוק בפעילות גופנית ולקדם אורח חיים אקטיבי ובריא החל מהדברים הקטנים, היום יומיים של כולנו.

במסגרת הסכם שיתוף פעולה בין המותג "קוקה קולה" וחטיבת התוכן השיווקי של קאראט מדיה וואן לבין זכיינית ערוץ 2 "רשת", במהלך חודש ספטמבר יקדמו תוכניות האירוח רשת: "העולם הבוקר" ו-"דברים טובים בשבע", את המודעות לקיום אורח חיים אקטיבי ובריא יותר.

כך, במהלך התוכניות ילוו משפחות אשר נמצאות בתהליך שינוי אורח חייהם והפיכתו מפסיבי לאקטיבי, יוצגו משפחות שכבר ביצעו את השינוי ויודגשו היתרונות והתועלות שהן השיגו. בנוסף, יינתנו טיפים יומיים לפעילויות אקטיביות על ידי מאמן כושר לפי מקצועות שונים: טייסים, נהגים, אנשי עסקים, מורים וכד'.

עטר מנור, מבעלי ומנכ"ל קאראט מדיה וואן: "שיתוף הפעולה שנחתם בין קוקה קולה, קאראט מדיה וואן ורשת הוא חיבור ייחודי של נראות - מחד ודחיפה לפעילות - מאידך, אשר מביא ערך מוסף חשוב ביותר בקידום יישום רעיון החיים האקטיביים אשר "קוקה קולה אקטיב" מובילה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה