רנואר יוצאת בקמפיין חורף ב-1.5 מיליון דולר
חברת האופנה "רנואר" תצא בתחילת חודש ספטמבר בקמפיין פרסום רחב לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2007/8 בהשקעה של 1.5 מיליון דולר.
הקמפיין, תחת הסלוגן: Renuar - the fashion way, יכלול 4 סרטוני טלוויזיה שישודרו כל עונת החורף, מודעות במגזינים מובילים, בעיתונות ארצית, הפקות אופנה, קטלוג שיופץ למאה אלף בתי אב, מסע פרסום באתרי אינטרנט וקטלוגים שיופצו גם בחנויות הרשת.
משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנואר מזה עונה שישית, אחראי גם על הקמפיין החדש.
לדברי אריה שיבר, סמנכ"ל השיווק של רנואר: "מטרת הקמפיין היא לחזק את המסר: Renuar - the fashion way עליו מתבסס המותג רנואר. קונספט זה מתחבר היטב לאופי הקולקציה המאופיינת בפריטים המשדרים צעירות, רוח חיים, אינדיבידואליות והעזה. לכך מתחברים שני מובילי הקמפיין, אנה זאיקין וטל אלון, שניהם דוגמנים מובילים בעלי מראה אופנתי, מיוחד ורענן אך יחד עם זאת מאוד ישראלי".