רבקה הרסון קודמה לתפקיד סמנכ"ל שיווק בקומטאץ'

במסגרת תפקידה, תוביל הרסון את אסטרטגיית השיווק ויחסי הציבור של החברה ותהיה אחראית על כלל פעילויות השיווק הגלובליות ופיתוח המותג קומטאץ'
שרות Bizportal |

חברת קומטאץ', המפתחת פתרונות להגנה ושימור של דואר אלקטרוני, הודיעה על קידומה של מנהלת השיווק בחברה, רבקה שטיינברג הרסון, לתפקיד סמנכ"ל שיווק. במסגרת תפקידה, תוביל הרסון את אסטרטגיית השיווק ויחסי הציבור של החברה ותהיה אחראית על כלל פעילויות השיווק הגלובליות ופיתוח המותג קומטאץ'.

להרסון ותק של למעלה מ-14 שנים בתחום השיווק במגזר הטכנולוגיה, במהלכן מילאה שורת תפקידים שיווקיים. לפני כניסתה לקומטאץ', כיהנה כסמנכ"ל שיווק ברדמאטץ', סטרט-אפ בתחום התוכנה.

הרסון היא בעלת תואר ראשון בהצטיינות מאוניברסיטת ייל, ותואר שני MS בניהול מאוניברסיטת בוסטון.

גדעון מנטל, מנכ"ל קומטאץ' ויו"ר מועצת המנהלים: "רשימת ההישגים של רבקה בחברה היא ארוכה ומקיפה את כלל תחומי השיווק. בעיקר תצוין לזכותה הגברת החשיפה ומיצובה של קומטאץ כמובילת שוק בתחום הגנת האי-מייל בקרב שותפינו, לקוחותינו, המדיה ואנליסטים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
קניות אונליין
צילום: rupixen/UNSPLASH

חג קניות שמח: עלייה ברכישות באשראי בערב ראש השנה

הציבור הישראלי מנצל את השעות לפני כניסת החג ומבצע רכישות בהיקפים גבוהים מאז שעות הבוקר. בין השעות 8:00 עד 11:00 בבוקר, ב-22 בספטמבר 2025, נרשמו במערכות שבא הוצאות בהיקף של 446.77 מיליון שקל, כך על פי נתוני שבא. מדובר בעלייה של 5.6% לעומת היקף ההוצאות שנרשם אשתקד בערב ראש השנה

עוזי גרסטמן |

נתוני שבא SHVA  , מפתחת ומנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי חיוב, מצביעים על כך שהציבור הישראלי מנצל את השעות לפני כניסת החג ומבצע רכישות בהיקפים גבוהים מאז שעות הבוקר. בין השעות 8:00 עד 11:00 בבוקר, ב-22 בספטמבר 2025, נרשמו במערכות שבא הוצאות בהיקף של 446.77 מיליון שקל. 

מדובר בעלייה של 5.6% לעומת היקף ההוצאות שנרשם אשתקד בערב ראש השנה תשפ״ה, ביום שישי ה-2 באוקטובר 2024, שהיקף ההוצאות בין 8:00 ל-11:00 באותו היום הגיע ל-422.93 מיליון שקל. בערב ראש השנה תשפ״ד, שחל ביום שישי ה-15 בספטמבר 2023, לפני פתיחת מלחמת חרבות ברזל, היקף ההוצאות בשעות האלה עמד על סכום כולל של 378.39 מיליון שקל.


שבא פרסמה באחרונה את התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2025. הכנסות שבא הסתכמו ברבעון שעבר בכ-38.3 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-37.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, וכ-38.2 מיליון שקל ברבעון הקודם. העלייה נבעה בעיקר מצמיחה בהכנסות מבוססות תנועה. הרווח התפעולי ברבעון השני של 2025 הגיע לכ-12.3 מיליון שקל, לעומת כ-14.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה וכ-12.2 מיליון ברבעון הקודם. הרווח התפעולי הושפע בעיקר מעלייה בהוצאות הנובעות מהמשך חיזוק המערך הטכנולוגי ואבטחת מידע וכן עלייה בפחת. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון החולף הגיע לכ-13.4 מיליון שקל, לעומת כ-10.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2024, וכ-10.3 מיליון שקל ברבעון הקודם. העלייה מיוחסת ברובה לרווח על ניירות ערך למסחר.


ביולי האחרון נרשם שיא כל הזמנים בהוצאות הציבור בכרטיסי אשראי, עם סכום כולל של כ-51.8 מיליארד שקל, עלייה של 11.9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מדובר בפעם הראשונה שהיקף ההוצאות החודשי חוצה את רף ה-50 מיליארד שקל. ממוצע ההוצאות היומי הגיע ל-1.671 מיליארד שקל - זינוק של 20.3% לעומת יוני, שבו התנהלה הלחימה במסגרת מבצע עם כלביא מול איראן. גם ביחס למאי האחרון, השיא הקודם, מדובר בעלייה של 8.8%. לפי מנכ"ל שב"א, איתן לב-טוב, מדובר ב"תיקון בהיבט של הצריכה במשק" שמבטא חזרה מהירה של הביקושים.