תקציב הפרסום של רדיו תל אביב עבר לזרמון גולדמן

בשנתיים האחרונות טופל תקציב הפרסום של התחנה ב"למל כהן"
אפרת אדיר |

תקציב הפרסום של תחנת רדיו תל אביב 102FM הועבר לטיפולו של משרד הפרסום זרמון גולדמן. זאת, לאחר שבשנתיים האחרונות טופל התקציב בפרסום "למל כהן".

עם שינויי התוכן המתבצעים בתחנה, עיבוי רצועות המלל והרחבת הקו המוזיקלי שלה, הוחלט בתחנה לרענן את השפה הפרסומית ובקרוב מתוכננת העלאת קמפיין רחב היקף, שיכלול פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונות, וקמפיין אינטרנט.

נסי פרץ, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברדיו תל אביב: "אנחנו מאחלים לעצמנו להצליח יחד עם "זרמון גולדמן" להבליט את איכותו וייחודו של המותג רדיו תל אביב. חשוב לציין, כי אנו מודים לחברים ב-"למל כהן" על הליווי הפרסומי בשנים האחרונות ועל יצירת השפה התקשורתית המוצלחת שלנו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה