בנק יהב בקמפיין לציבור עובדי המדינה

משקיע כחצי מיליון דולר בקמפיין תחת המסר: "כשהבנק רק שלך - הרווח כולו שלך"
אפרת אדיר |

בנק יהב יוצא בקמפיין נרחב לציבור עובדי המדינה תחת המסר: "כשהבנק רק שלך - הרווח כולו שלך". הקמפיין יכלול שילוט חוצות ואוטובוסים, מודעות בעיתונות הארצית, קמפיין רדיו ואינטרנט. היקף ההשקעה מוערך בכחצי מיליון דולר.

במסגרת ההטבות שמציע הבנק, יוכלו עובדי המדינה גם בשנת 2008 ואילך ליהנות מאותן הטבות ותנאיי הלוואות שקיבלו עד כה. לדברי הבנק, 150,000 עובדי המדינה יוכלו להמשיך לראות בבנק יהב את "ביתם הפיננסי". כמו כן, פונה הבנק, בימים אלו, גם לעובדי המדינה שהנם לקוחות בנק דיסקונט.

עוד הטבות המוצעות לעובדי המדינה הן שמירה על תנאי ניהול חשבון הקיימים כיום כולל משיכת היתר, פטורים והטבות בעמלות.

דוד בן דוד, מנכ"ל בנק יהב: "אין ספק שעצם העובדה שיש לעובדי המדינה חלק בבעלות על הבנק, הם היו ויהיו המרוויחים הגדולים. ברור כי כל בנק מסחרי אחר לא יוכל לספק את הדרישות ולהעניק את ההטבות שעובדי המדינה מקבלים ביהב. אנו לא מתכוונים לוותר על אף לקוח, ובאשר להבטחות של בנקים מתחרים - עובדי המדינה צריכים להבין כי אין מתנות חינם בבנקאות הישראלית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה