אתר קטלוגי חדש ל"קרט" בהשקעה של כ-100 אלף שקל
חברת "קרט", יבואנית בלעדית של מצלמות "קנון", המייבאת ומשווקת מותגים בינלאומיים בתחום הצילום, האלקטרוניקה הבידורית, ציוד היקפי למחשבים ותוכנות ציור וצילום דיגיטלי, משיקה אתר קטלוגי חדש, בהשקעה של כ-100 אלף שקל.
האתר מעוצב בצורת קטלוג מוצרים וכולל למעלה מ-300 מוצרים ב-20 קטגוריות שונות.
חברת "לוקו דיימנשן" אחראית על עיצוב האתר בעל המציג באנרים בטכנולוגיית פלש-וידאו, המתאימה לסוגי המוצרים שהחברה משווקת, וכן מציע לגולשים מוצרים באיכות ויזואלית גבוהה, ממחיש את חווית הקניה ומעניק טיפים ועצות, הנחות ומבצעים.
בנוסף, האתר מציע אפשרות להשוואת נתוני מוצר, חידושים בתחום, תמיכה טכנית, מועדון דילרים וקישורים שונים דוגמת: מוזיאון המצלמות של קנון לדורותיו, פארק היצירות המאפשר הורדת חומרים בחינם ליצירת כרטיסי ברכה ויצירות אומנות, הורדת דרייברים ועוד.
לדברי גיא בן נון, מנהל השיווק של חטיבת ההדמיה בחברת "קרט", "האתר, יחשוף את מוצרי החברה לקהלי יעד נוספים, שהנם צרכני מוצרי צריכה באינטרנט, התרים אחר פתרונות חדשניים, מקוריים ואיכותיים בתחום".