גו אנדר בקמפיין הלבשה תחתונה לגברים עם חיים רביבו

הקמפיין עולה בהשקעה של 350 אלף דולר; חיים רביבו, הפרזנטור של הקולקציה לגברים קיבל עבור הקמפיין 200 אלף דולר לעונה
אפרת אדיר |

חברת GO UNDER (גו אנדר), המתמחה בייצור ושיווק בגדי ים והלבשה תחתונה לנשים, מעלה קמפיין חדש לקולקציית הלבשה תחתונה לגברים בהשקעה של 350 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום "אופטימום".

איש העסקים בהווה והכדורגלן לשעבר, חיים רביבו, נבחר להוביל את הקמפיין, תמורתו ישתכר 200 אלף דולר לעונה. רביבו יככב בסרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות, מגזינים ובקטלוג המותג.

GO UNDER השקיעה כ-1.5 מיליון דולר בהשקת והחדרת קולקציית הגברים. לדברי החברה, הקולקציה לגברים תכלול מגוון רחב של דגמים אופנתיים, צעירים ואיכותיים, לצד גזרות מחמיאות וטרנדיות הנותנים מענה מושלם לגבר הישראלי.

לדברי אלברט נאקרי, מבעלי GO UNDER, מסקרים וקבוצות מיקוד שערכנו עולה כי קיים ואקום בשוק ההלבשה תחתונה לגברים בישראל. "בשנים האחרונות עובר שוק ההלבשה התחתונה לגבר תהליך של שינוי, והצרכן הישראלי מתגלה כבעל מודעות עצמית גבוהה לטיפוח הגוף והאסתטיקה", אומר נאקרי.

בהשוואה לשוק ההלבשה התחתונה לנשים, השוק לגברים מצומצם בהיקפו ובמותגים. להערכת נאקרי בשנת הפעילות הראשונה תמכור GO UNDER עשרות אלפי פריטים לגבר, מכירות המסתכמות בלמעלה מ-5 מיליון שקל.

בין פריטי ההלבשה התחתונה לגברים שמשווקת GO UNDER: תחתוני אל תפר, בוקסרים , טנגה, תחתוני מיני ועוד. הפריטים מוצעים בגזרות צמודות ונמוכות במגוון רחב של הדפסים ממותגים ודמויות מאוירות כמו פופאי וטום וגרי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה