אלווריון מציגה הכנסות שיא ומעלה תחזיות ל-2007 כולה

הכנסות החברה צמחו לרמה של 57.5 מיליון דולר אל מול תחזיות ל54.7 מיליון דולר. תחזית ההכנסות השנתית הועלתה לרמה של 25-30% לעומת ההכנסות ב-2006 לעומת צפי קודם לגידול של 15%-20%
יוסי פינק |

חברת אלווריון, העוסקת בתחום אספקת פתרונות WiMAX ופס רחב אלחוטיים, הודיעה היום על תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השני, שהסתיים בתאריך 30 ביוני, 2007.

במהלך הרבעון השני של שנת 2007 הגיעו ההכנסות לשיא חדש של 57.5 מיליון דולר, גידול של 11% לעומת ההכנסות בסך 52.1 מיליון דולר שהושגו במהלך הרבעון הראשון של שנת 2007, וגידול של 31% לעומת הכנסות הרבעון השני של שנת 2006, שהסתכמו בסך של 44.0 מיליון דולר. ממוצע תחזיות האנליסטים עמד על הכנסות של 54.7 מיליון דולר.

בשורה התחתונה אלווריו ןלא רשמה רווח משמעותי. הרווח הנקי על בסיס GAAP ברבעון השני של שנת 2007 היה 136,000 דולר או 0.00 דולר למנייה, כאשר נתון זה כולל רווח בגין פעילות שהופסקה בסך 618,000 דולר. ההפסד מפעילות נמשכת הסתכם ב -482,000 דולר או 0.01 דולר למנייה בהשוואה להפסד מפעילות נמשכת בסך 1.1 מיליון דולר , או 0.02 דולר למנייה במהלך הרבעון הראשון. ההפסד מפעילות נמשכת במהלך הרבעון השני של שנת 2006 היה 1.3 מיליון דולר , או 0.02 דולר למנייה.

"הרבעון השני היה רבעון חזק שבא לידי ביטוי בגידול בהזמנות ,בהאצת קצב הצמיחה ובהמשך מגמת הרווחיות", אמר צביקה פרידמן, נשיא ומנכ"ל אלווריון. " בהתבסס על הביצועים הטובים שלנו בחצי הראשון ל 2007, והתחזיות החיוביות להמשך השנה, אנו מעלים את תחזית ההכנסות השנתית בשנת 2007 לרמה של 25-30% לעומת ההכנסות ב-2006, זאת לעומת התחזית הקודמת שלנו ל – 2007 שעמדה על צמיחה של 15%-20%.

"משלוחי ה-BreezeMAX גדלו הסתכמו לסך של 34$ מיליון, והחברה סיימה את הרבעון עם יותר מ-170 פריסות מסחריות של WiMAX, לעומת 150 פריסות בסיומו של הרבעון הראשון". בשלב זה, חשיבות הפריסה הראשונית נעוצהבבסיס הרחב של לקוחות מרוצים אותם הם מייצגים – החל בספקי שירותי תקשורת גדולים וכלה במפעילי תקשורת חדשים הבונים את המודל העסקי שלהם סביב שירותי ה-WiMAX.

"אנו שמחים לדווח כי ההכנסות בתחום מוצרי ה - non-WiMAX עלו גם הם על התחזיות, והתאפיינו בגידול של 10% ברציפות ושנה אחר שנה. ביצועים אלה משקפים את איכות מוצרינו, כוחם של השותפים וערוצי השווק שלנו ואת הבסיס הרחב של הלקוחות שלנו"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה