אקספוז מותחת את מותג בגדי הים "בננה" להלבשה תחתונה
חברת אקספוז יוצאת במהלך אסטרטגי של מתיחת מותג בגדי הים "בננה" לתחום ההלבשה התחתונה עם המותג "בננה בלו". היקף ההשקעה במהלך כ-1.5 מיליון שקל והוא ילווה בקמפיין עיתונות ושילוט חוצות.
מתיחת המותג "בננה" להלבשה התחתונה תכלול קו תחתונים אשר מעוצב בקו צעיר ושובבי, הכולל 18 הדפסים מיוחדים בגזרות מיני וחוטיני וישווק במארזים שקופים בשלישיות.
אמיר הברפלד, מנכ"ל חברת אקספוז מסר: "חברת אקספוז נכנסה לפני כשלוש שנים עם המותג בננה לשוק בגדי הים לצעירות. במסגרת החדירה לשוק תפס המותג חלק נכבד משוק בגדי הים ומהווה כיום שחקן מרכזי בקטגוריה - 40% מנתח השוק".
עוד מסר הברפלד, כי הוא מתכנן להיות שחקן מרכזי בתחום ההלבשה התחתונה עם השקת המותג "בננה בלו".
חברת אקספוז אופנה בע"מ החלה את פעילותה המסחרית בספטמבר 2005. 51% ממניות החברה מוחזקות על-ידי חברת "קונספט שיווק" בבעלותו של גידי גולדפינגר, יבואנית לי קופר בישראל. 49% ממניות החברה מוחזקות בידי חברת "קורל" בבעלות אמיר הברפלד, המשווקת את מותג לי קופר בגדי ים ובננה.