תפוז נכנסת לתחום הפרסום בסלולר
חטיבת הסלולאר של "תפוז אנשים", נכנסת לתחום הפרסום בסלולר ומשיקה מערכת חדשה לבניית אתרים סלולריים פרסומיים - T-MAP - Tapuz mobile advertising platform בהשקעה של כמיליון שקל.
המערכת תאפשר למפרסמים ולמשרדי הפרסום והאינטראקטיב לבנות בקלות ובמהירות אתרי אינטרנט סלולריים פרסומיים וקבועים תוך שימוש בכלי תוכן וקהילה כגון תמונות, קישורים, סקרים, טפסים, שאלונים, תכנים להורדה, וידיאו, בלוגים ועוד.
כמו כן, מבטיחים בפורטל כי המערכת החדשה תתמוך בכל המכשירים העתידיים שיצאו לשוק.
לדברי דן חן, סמנכ"ל תחום הסלולר בתפוז: "אנו עדים כיום להתעוררות בתחום הפרסום בסלולר, ובכוונתנו למנף את המובילות של חטיבת הסלולר של תפוז אנשים בתחום האינטרנט הסלולרי בישראל ביחד עם ההתמחות של תפוז במכירת מדיה חכמה באינטרנט למפרסמים ולייצר עבור המפרסמים ומשרדי הפרסום, כלי יעיל ומתקדם, אשר יאפשר להם בתוך זמן קצר לפתח אתר תדמיתי ומסחרי איכותי, למשך קמפיין ייעודי ואף להמשיך ולהתקיים לאורך זמן. אנו מאמינים כי הפלטפורמה החדשה, תסייע לפרסום הסלולרי המתפתח, להפוך לעוגן מרכזי ולגורם משמעותי בשוק הפרסום בישראל".
תפוז אנשים פעילה בעולם התוכן הסלולרי למעלה מ-6 שנים והיא מהווה היום שחקן מרכזי בתחום האינטרנט הסלולרי. כ-50% מהכנסות החברה, על פי דוחותיה הרבעוניים, מגיעים מפעילות הסלולר שלה.
החברה פיתחה עשרות אתרים סלולריים מובילים, ביניהם כל אתרי תפוז (פורומים, בלוגים, הכרויות וכו'), אתר ערוץ הספורט, אתר panet (הפורטל המוביל במגזר הערבי בישראל) ועוד. בנוסף, החברה מפיצה תכני וידאו לדור ה-3 של מגוון ספקים מהארץ ומחו"ל לכל המפעילים הסלולריים בישראל.