אסי שביט מונה למנהל קריאטיב ב-BBDO דיסלדורף

טרם מינויו שימש כסמנכ"ל הקריאטיב בגיתם BBDO במשך שלוש שנים
אפרת אדיר |

מינוי חדש בקבוצת BBDO: אסי שביט אשר שימש כסמנכ"ל הקריאטיב בגיתם BBDO במשך 3 שנים, מונה למנהל קריאטיב ב-BBDO דיסלדורף. שביט סיים את תפקידו בגיתם BBDO לפני כחצי שנה והצטרף למערך הקריאטיב הבינלאומי של קבוצת BBDO. BBDO דיסלדורף הינו אחד מהמשרדים החזקים בקבוצת BBDO, עם 6 זכיות בקאן האחרון. המשרד דוגל בקריאטיב בינלאומי ועבר מהפכה בשנה האחרונה במסגרתה מונו מנהלי קריאטיב חדשים ממדינות שונות בעולם. מבין עשרות המועמדים ממדינות שונות בעולם, זכה אסי במשרת מנהל הקריאטיב האחראי על התקציבים האירופים, בשל רקורד הזכיות של גיתם BBDO בתחרויות קריאטיב בחו"ל, ביניהן, זכייה כפיינליסט בקאן. בין התקציבים הבינלאומיים עליהם יהיה אחראי שביט ב-BBDO דיסלדורף: מרצדס ומאסר-פוד, הכולל בתוכו את החטיפים סמארט, סניקרס, מארס ו-m&ms. אסי שביט: "אני גאה ונרגש להצטרף לליגת האלופות של הפרסום בארופה, הישג לו זכו מעט מאוד פרסומאים ישראלים". מנכ"ל גיתם BBDO, מיכל המאירי: "אנחנו מאחלים לאסי המון הצלחה ובטוחים שיהיה שותף למהלכים קראטיבים גדולים גם בחו"ל. אנו גאים בעבודת הקריאטיב הנעשית בגיתם המוערכת על-ידי BBDOWORLDWIDE ואשר הביאה לזכייתה כסוכנות הקריאטיבית ביותר בקבוצה לשנת 2007".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה