מקאן דיגיטל עולה בקמפיין עצמי בעקבות דרוג האינטרנט

זאת לאחר שמשרד הפרסום האינטראקטיבי דורג במקום הראשון בין משרדי הפרסום העוסקים בתחום האינטרנט בדרוג "יפעת" החצי-שנתי
אפרת אדיר |

משרד הפירסום האינטראקטיבי מקאן דיגיטל, מבית מקאן אריקסון, עולה הבוקר (ד') בקמפיין עצמי בעקבות דירוגו במקום הראשון מבין משרדי האינטראקטיב בדרוג "יפעת" החצי-שנתי לתחום האינטרנט.

הקמפיין, תחת הסיסמא: "מאמינים באינטרנט", בעלות של כ-100 אלף שקל, עולה בעיתונות הכלכלית ובאתרי האינטרנט גלובס, The Marker, אייס, ותפוז למשך שבועיים.

יוסי ארז, מנכ"ל מקאן דיגיטל: "ההובלה שלנו בדירוג היא תוצאה של עבודה אסטרטגית מעמיקה ורעיונות קריאטיבים גדולים אשר פורצים בכל פעם מחדש את גבולות העולם החדשני והמרתק בו אנו פועלים. האמונה שלנו באינטרנט והאמונה של הלקוחות שלנו באינטרנט מאפשרת לנו לעשות עבודה מדהימה לאורך זמן ואנחנו מאמינים שזאת רק ההתחלה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה