ערוץ ג'טיקס דיסני משקיע 600 אלף שקל בקמפיין לקיץ
ערוץ "ג'טיקס דיסני" ישקיע 600 אלף שקל בקמפיין הקיץ כחלק מאסטרטגיה בינלאומית של חברת דיסני לעליית תכני איכות חדשים בערוץ ג'טיקס בישראל.
הקמפיין ישודר כל הקיץ בערוץ וילווה במודעות בעיתונות ובפעילויות באתרי אינטרנט.
לדברי תמי לנדסמן, מנכ"ל ג'טיקס ישראל: "מדובר בפריצת דרך בטלוויזיה לילדים בישראל והחדרת תכנים איכותיים הנושאים ערכיים חינוכיים כחלק מהליווי של דיסני לערוץ ג'טיקס. הסדרות החדשות שיעלו הקיץ בערוץ פונות לקהלי יעד שונים, ילדים, בני נוער ומשפחות".
ערוץ ג'טיקס הנמצא בשליטת חברת וולט דיסני (74%) סיכם לאחרונה את רכישת הסדרות המובילות להקרנה ראשונה ובלעדית בערוץ בישראל, החל מהקיץ ולאורך השנה כולה. במסגרת העסקה הגדולה ירכוש הערוץ מחברת "וולט דיסני" את סדרת האנימציה "לילו וסטיץ" והסדרה "קים פוסיבול", "טרזן" וכן סדרות נוספות וסרטים אשר צפויים לעלות בחודשים הקרובים ובמהלך שנת 2008.
בנוסף, העסקה כוללת את סרט בני הנוער המוסיקלי, שובר הקופות והלהיט החם בארה"ב, High School Musical. הלהיט העולמי של דיסני יושק בערוץ בהקרנת בכורה בחודש אוגוסט וילווה בהפקות ישראליות גם מחוץ למסך הטלוויזיה.