הסכם של 2 מיליון דולר לסוני עם סטארט אפ ישראלי

במסגרת ההסכם, סוני העולמית תעשה שימוש בטכנולוגיה של וובקולאז' לקידום מכירת מוצריה באינטרנט
אפרת אדיר |

חברת סוני העולמית חתמה על הסכם לשת"פ עם הסטארט אפ הישראלי וובקולאז' (WebCollage). במסגרת ההסכם, תעשה סוני שימוש בטכנולוגיה של הסטארט אפ הישראלי לקידום מכירת מוצריה באינטרנט.

לדברי סוני, הפתרון של וובקולאז' יאפשר לצרכנים לקבל און-ליין מידע מקיף על מוצרי סוני הנמכרים באתרי המשווקים השונים של החברה בעולם. היקף ההכנסות מהפרויקט מוערך בשני מיליון דולר לשלוש השנים הקרובות.

"האינטרנט הופך היום לזירה חשובה עבור יצרנים כמו סוני", מוסר אלי זינגר, יו"ר וובקולאז' וממייסדיה ומוסיף, כי "ישנה חשיבות גדולה, לא רק לקצב המכירות און-ליין אשר ממשיך לצמוח במהירות, אלא גם לעובדה שהרשת הפכה היום לגורם משפיע על קניות באופן הקלאסי, שמחוץ לאינטרנט, מכיוון שיותר ויותר צרכנים פונים לאינטרנט כדי לבצע סקר שווקים".

מחקר שפורסם לאחרונה הראה כי המכירות העולמיות מחוץ לאינטרנט, המושפעות מהמידע הקיים ברשת, יצמחו מ-18% ל-34% עד לשנת 2008 ויעמדו על היקף של 680 מיליארד דולר.

התוכנה של וובקולאז' מעבירה אינפורמציה מאתר אחד לאתר אחר. בדרך זו, יכולים צרכנים לקבל מידע למטרות של השוואת מחירים והבנה מקיפה לגבי מוצרים בתחומי המחשוב, האלקטרוניקה, הקוסמטיקה, הספורט ועוד.

"היכולות של וובקולאז' להרחבת היקפי המידע באופן דינאמי באתרים הרלוונטיים, הנן נקודת מפתח באסטרטגיית המסחר האינטרנטי של סוני", מוסר פטריק ווט, מנכ"ל בכיר בסוני אלקטרוניקה. "יכולות אלה יאפשרו לנו להשפיע על יותר לקוחות ולהבטיח שהמוצרים שלנו מקבלים ייצוג הולם, בכל מקום בו הם נמכרים", סיכם ווט.

וובקולאז' נוסדה בשנת 2000 ומוחזקת בידיים פרטיות, הנהלת החברה ממוקמת בארה"ב ומרכז הפיתוח שלה ממוקם בישראל. על לקוחות החברה נמנים : מיקרוסופט, סיסקו, סאן, EMC, לנובו, HP , IBM, סוני, קודאק, אולימפוס, פיליפס, שאנל, אסתי לאודר, ספאלדינג ואחרים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה