השחקנית ריקי בליך נבחרה להוביל את קמפיין ביופלקס

הקמפיין תחת הסלוגן: "הגיע הזמן שתורידי את הבטן מהראש" עולה בהשקעה של כ-3 מיליון שקל
אפרת אדיר |

השחקנית והקומיקאית ("קצרים", "אסתי המכוערת") נבחרה להוביל את קמפיין תלמה למותג דגנים חדש - "ביופלקס" - דגנים מלאים עשירים בסיבים פרה-ביוטיים וסיבים תזונתיים התורמים לתהליך העיכול.

הקמפיין, באמצעות באומן בר ריבנאי, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2, 10, 24 ו-9 וכן בפעילות אינטרנט, באמצעות חברת "רד הד", תחת הסלוגן: "הגיע הזמן שתורידי את הבטן מהראש".

במסגרת פעליות האינטרנט, יכלול אתר החברה הסברים על המוצר והפונקציונאליות שלו, הצעות לתרגילי יוגה להקלה על מערכת העיכול עם מדריכת יוגה, טיפים לאכילה נכונה מהדיאטנית אולגה רז, וכן יופעל פורום בו הגולשים יוכלו לדבר אחד עם השני, לעזור ולתת טיפים על אכילה נכונה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה