דורי מדיה ספייק זכתה במכרז התוכן של HOT
מכרז התוכן של חברת הכבלים HOT הגיע לסיומו עם הבחירה בחברת "דורי מדיה ספייק". זאת, לאחר שחברת יסמין טי.וי, שעבדה עם HOT ב-8 השנים האחרונות, החליטה לפרוש מהמכרז וההסכם עמה יבוא לסיומו בסוף 2007.
תקציב המכרז על ערוצי הסרטים והסדרות של הוט (REP) נחשב לגדול ביותר בטלוויזיה ונאמד בהיקף הנע בין 17.5 ל-22.5 מיליון דולר לשנה. המכרז תקף ל-3 שנים עם אופציה להארכה.
בין החברות הנוספות שהתמודדו במכרז: משה אדרי מבעלי "יונייטד קינג" המחזיקה גם במתחם ה"סינמה סיטי", ענני תקשורת וטלעד ערוצי שידור.
בין השינויים המתוכננים ב-HOT: הוספת שלושה ערוצים חדשים (בתוספת לארבעה שכבר קיימים) לחבילת הערוצים: ערוץ פרימייר, ערוץ סרטים שישדר סרטים מובילים מהעולם בהקרנות בכורה, וערוץ סרטי ילדים שישדר את מיטב הלהיטים של סרטי הילדים האהובים. בנוסף, מתכננת HOT הקמת ערוץ HD (היי דפינישן) המאפשר חווית צפייה איכותית מבחינה טכנולוגית.
כמו כן, ערוץ "HOT Movies" ימשיך להיות משודר בחבילות הבסיס האנלוגית והדיגיטאלית. עוד ימשיך ערוץ הסדרות, המשדר את סדרות מובילות בעולם הזוכות בפרסים בינלאומיים.
קרני זיו, סמנכ"ל התוכן של HOT: "הזוכים הגדולים במכרז הם צופי HOT שיוכלו בקרוב ליהנות מהיצע עוד יותר גדול ומגוון של סרטים, ערוצי סרטים, סדרות, ערוץ בכורות, דיבוב לרוסית של חלק מן הערוצים, וערוץ חדש של סרטי ילדים".
חברת "דורי מדיה ספייק" היא מיזוג בין שני גופי תוכן ותיקים וידועים בשוק התוכן בישראל - דורי מדיה גרופ, חברת מדיה בינ"ל הפועלת בכל העולם, הנשלטת על ידי חברת מפל תקשורת ובעלת ערוצי ויוה ו"ויוה פלטינה", וחברת "ספייק", שהיא חברה לתפעול וניהול ערוצים, בניהולה של קלייר אלבז.
מנהליהן של ספייק ודורי מדיה פועלים בשוק התוכן בישראל מאז 1989 והם בעלי ניסיון רב בתוכן משודר.
נדב פלטי, יו"ר "דורי מדיה ספייק" ומנכ"ל ונשיא דורי מדיה גרופ אמר: "דורי מדיה ספייק מודה ל-HOT על ההזדמנות שניתנה לנו. אנחנו ערוכים ומוכנים להתמודד עם האתגר הגדול של בניית חבילת סרטים מנצחת עבור צופי HOT, ואין לנו ספק כי נוכל לעמוד במשימה".
דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT בירך על זכייתה של חברת דורי מדיה באספקת שירותי תוכן לטלוויזיה הרב ערוצית. "ההשקעה בצופינו ובהנאתם מהתכנים היא אחת ממטרותינו החשובות ביותר".