רשת המשביר החדש לצרכן חוגגת 60 בארוע נוסטלגי
רשת המשביר החדש לצרכן, הנמצאת בשליטת רמי שביט, חוגגת החודש יום הולדת 60. מיום הקמתה ועד היום מכרה הרשת למעלה מ-600 מיליון מוצרים, בהיקף של 25 מיליארד שקל.
הרשת מספקת תמהיל רחב של מוצרים בתחומי הקוסמטיקה, אופנת נשים, גברים וילדים, הלבשה תחתונה, הנעלה, עולם הבית, אלקטרוניקה ותכשיטים.
מדי חודש מבקרים בסניפי המשביר למעלה מ-2 מיליון לקוחות, מתוכם חצי מיליון לקוחות רוכשים ברשת בחודש. בשנת 2006 הגיעה החברה למחזור מכירות שיא שמסתכם ב-1 מיליארד שקל. מנכ"ל ויו"ר הרשת, רמי שביט, מציב יעד מכירות ל-2007 של 1.2 מיליארד שקל.
לדבריו, "הנכס המרכזי של הרשת הם עובדי החברה והינם המשאב החשוב ביותר, הרשת נותנת כלים לעובדים בכל התחומים והתוצאות ניכרות בפדיון ובאווירה הקיימת בסניפים".
כיום, מונה הרשת 26 סניפים בפריסה ארצית, בקניונים ובמיקומים מרכזיים נוספים בשטח מסחרי כולל של כ-88,000 מ"ר, ומתכננת פתיחת 4 סניפים חדשים השנה. הרשת מעסיקה כיום למעלה מ-3,200 עובדים קבועים וכ-1,500 דיילים.
הנפקה מוצלחת
מועדון הלקוחות של הרשת, 365, כולל כ-384 אלף בתי אב המחזיקים כרטיס חבר בתוקף. "נאמנות חברי המועדון לרשת הינה מהגבוהות בתחום והדבר ניכר בתדירות ביקורי הלקוחות ובממוצע סלי הקניה. ימי לקוחות ייחודים שהרשת מבצעת עבור חברי המועדון הינם המוצלחים ביותר בתחום ומהווים מודל לרשתות קמעונאיות אחרות", אומר שביט.
לפני כחודש הונפקה רשת המשביר החדש לצרכן בהצלחה וזכתה לעודף ביקושים, לאחר תקופת התחדשות ב-4 השנים האחרונות; שביט מוסיף, כי "האסטרטגיה העתידית של הרשת היא המשך מדיניות ההרחבה לתחומי עסקים חדשים לייזום סינרגיה ושיתופי פעולה בין הרשת לחברות הבת של קבוצת המשביר החדש לצרכן, פתיחת חנויות מתמחות ושיווק מותגים חדשים מחו"ל ומהארץ, ויצירת מחזור כספי המוערך ב-5 מיליארד שקל תוך 3 שנים ורכישות בקבוצה בתוכנית cash back אשר תושק בקרוב".
יום ההולדת של הרשת יצויין באירוע הכולל 1,500 מוזמנים, ביניהם: אנשי תקשורת, ספקים, עובדי החברה לדורותיה, לקוחות זהב של הרשת. לצד האירוע יושק מיצג ייחודי של תמונות הסוקרות 60 שנה של הוויה ישראלית במשביר.
כמו כן, הרשת רכשה את ההצגה "הלהקה" מבית תיאטרון "הבימה" למופע סגור בערב זה. במהלך חודש יולי, תצא הרשת במבצעים אטרקטיביים, בסימן ה-60 בכל המחלקות.
חגיגות ה-60 ילוו בקמפיין באמצעות פרסום "פוגל אוגילבי", בתקציב של חצי מיליון דולר ויכללו סרטון טלוויזיה שישודר בערוצים 2, 10, 24 ו-9, ג'ינגל ברדיו, מודעות צבע בעיתונות ארצית, מגאזינים וקמפיין אינטרנט. בנוסף, יערך מסע קד"מ בכל נקודות המכירה ובקניונים מובילים.