ווב 2.0 בפריגת: מעלה שלט ענק עם תמונות גולשים
השלט עלה בהשקעה של כ-500 אלף שקל כחלק מפעילות המותג "פריגת צלול" בהיקף של כ-3.5 מיליון שקל
חברת פריגת, המשווקת את המותג "פריגת צלול", עלתה היום (ד') עם שלט חוצות ענק ברחוב שנקין בתל-אביב המורכב מאלף תמונות של גולשים מכל רחבי הארץ, בהשקעה של כ-500 אלף שקל.
השלט החדש עלה כחלק מקמפיין מקיף של פריגת למותג פריגת צלול, בהיקף של כ-3.5 מיליון שקל, תחת הסיסמה: "הפרי המרענן שיש", באמצעות משרד הפרסום JWT.
הגולשים המופיעים על גבי השלט השתתפו בפעילות האינטרנט של "פריגת צלול" והתחרו על שיבוץ תמונתם. לדברי צפריר גרנט, סמנכ"ל השיווק של פריגת, "מטרת המהלך לייצר אינטראקציה עם הצרכנים סביב פריגת צלול באמצעות פעילות ייחודית המהווה חדשנות שיווקית בישראל ובדרך של חשיפת המותג בפני הצרכנים".