רקיט בנקיזר נכנסת לקטגוריית מוצרי ניקיון לרצפה
חברת "רקיט בנקיזר" הפועלת בתחומי מוצרי הניקיון לבית, נכנסת לראשונה לקטגוריית המוצרים המתמחים בניקיון רצפות באמצעות המותג "סיליט באנג".
החדרת המוצר לארץ תלווה בקמפיין רחב היקף, באמצעות פרסום "יורו תל אביב" ובהשקעה של 5 מיליון שקל. הפרזנטורית של מוצרי סיליט באנג, השחקנית ויקי בהיר, תוביל גם את הקמפיין החדש.
סגמנט מוצרי הניקיון לרצפות מוערך בכ-54.6 מיליון שקל. עם הכניסה לקטגורייה חדשה, צופה מנכ"ל רקיט בנקיזר, ערן תור, להגדיל את ערך הקטגוריה בעזרת חדשנות רלוונטית עם מוצר הפרימיום.
עד כה שיווקה "רקיט בנקיזר" תחת המותג "סיליט באנג" מגוון מוצרים בתחום הניקיון הכללי ובהתמחות בפיתרון יעיל ללכלוך קשה.
שוק הניקיון הכללי מוערך היום בכ-376 מיליון שקל (נתוני סטורנקסט מאי 2007), כאשר המותג "סיליט באנג" על מגוון מוצריו הנוכחי תופס בו נתח של כ-14%. סיליט באנג לרצפות יושק בישראל ב-2 ניחוחות שונים: ניחוח לימון וניחוח אורנים וישווק לצרכן במחיר מומלץ של 29.99 שקל לאריזת 1.5 ליטר.