יקבי רמת הגולן משקיעים מיליון שקל בפעילות לקיץ

היקב יוצא בפעילות שיווקית תחת הקונספט: "קיץ לבן מארץ היין", אשר תגובה בקמפיין
אפרת אדיר |

החום בשיאו, ויקבי רמת הגולן יוצאים בפעילות שיווקית לקיץ, תחת הקונספט: "קיץ לבן מארץ היין", אשר תגובה בקמפיין פרסום בהשקעה כוללת של כ-1 מיליון שקל.

במסגרת הפעילות, שמטרתה לחשוף ולהגביר את המודעות וההעדפה לשתיית יינות לבנים וצוננים בקיץ הישראלי, הופק "האלבום הלבן". האלבום מציג את מגוון היינות הלבנים של יקבי רמת הגולן, כשהם מלווים גם בטקסטים של שירים עם המילה "לבן", כמו: "ימים לבנים" של לאה גולדברג, "חתונה לבנה" של שלום חנוך, ו"פרפרים לבנים" של אביתר בנאי.

משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער" אחראי על הפקת האלבום שיופץ כאינסרט בעיתונות, בחנויות היין המובחרות ובנקודות מכירה ברחבי הארץ. הפעילות תלווה גם בקמפיין שיכלול שילוט חוצות, עיתונות והקמת מיני סייט.

בנצי אלישע, מנהל אגף השיווק של יקבי רמת הגולן, מציין כי: "מטרתה של הפעילות השיווקית "קיץ לבן מארץ היין" היא לחשוף את הצרכן לרציונאל שבשתיית יינות לבנים איכותיים צוננים ומלאי חיים בקיץ הישראלי הלוהט וכמובן למגוון העשיר של היינות הלבנים שיקבי רמת הגולן מציעים לצרכן היין הישראלי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה