במקום מנוע חיפוש: וואלה! משדרגת תוכניות הווידיאו
לפני יומיים הודיעה וואלה! כי היא מנהלת מגעים עם פורטל המידע הגדול "גוגל", במטרה לבצע שיתוף פעולה בתחום מנועי החיפוש. זאת, לאחר שהראשונה השיקה לפני כחצי שנה את מנוע החיפוש "וואלה! search" במטרה להוות תחרות למנוע החיפוש המוביל בישראל - גוגל.
כעת, מתכננת וואלה! להתמקד יותר בתכני וידיאו על מנת למשוך גולשים לפורטל. אחד הפיתוחים אותם משיקה החברה הוא תוכנית צהריים בכיכובה של משתתפת "הדוגמניות 2", מישל לורי אשר מארחת במיטתה מספר בלונדיניות בביקיני.
התוכנית - "מה כבר צהריים", תעלה לשידור באתר פעמיים בשבוע בשעה 12:00 ותכלול מרואיינים, פרשנים, מנחי פינות, כתבים וחזאים.
מוואלה! נמסר כי החברה עובדת על פיתוחם של פורמטים נוספים בווידיאו בתחומי מוזיקה, בידור, ספורט ואקטואליה.
יהורם דילמאני, סמנכ"ל התוכן של וואלה!: "כאתר שמגיע בכל יום אל כל הגולשים בארץ ביכולתנו להפוך את המדינה למקום שיותר נעים לחיות בו. בעתיד הקרוב, וואלה! תמשיך לפעול לשיפור איכות החיים של גולשיה".