תפרון: רווחי 2007 יהיו נמוכים משמעותית מ-2006
חברת תפרון , יצרנית מוצרי הלבשה תחתונה ללא תפר והלבשת ספורט, עדכנה היום את תוצאותיה הכספיות הצפויות.
תפרון צופה, כי ההכנסות ברבעון השני יסתכמו בכ-40.5 מיליון דולר, קיטון של כ-19% בהשוואה להכנסות בסך 49.7 מיליון דולר ברבעון השני ל-2006. הקיטון הצפוי נובע בעיקר מהיקף מכירות קטן מהצפוי של מוצרי הלבשת ספורט והלבשה תחתונה. תפרון צופה כי הכנסות הרבעון השלישי ימשיכו לקטון כתוצאה מעיכוב בהזמנות הלבשת ספורט, כמו גם בשל קיטון עונתי במכירות בקו מוצרי בגדי הים.
עוד צופה חברה, כי הרווחיות ברבעונים השני והשלישי תושפע מההכנסות ומרמות הייצור הנמוכות הצפויות במהלך רבעונים אלו. בנוסף, וכפי שהנהלת החברה הודיעה בדיווח החברה על תוצאותיה לרבעון הראשון, ישנם שני גורמים עיקריים נוספים המקטינים את רווחיות החברה: החלשות הדולר לעומת השקל והורדות מחירים בקולקציות קודמות של קו מוצרי ההלבשה התחתונה. כתוצאה מגורמים אלו, תפרון צופה שרווחיותה ברבעונים השני והשלישי של שנת 2007 תהיה נמוכה משמעותית מרמות הרווחיות שהוצגו ברבעון הראשון של שנת 2007 והרבעון השני של שנת 2006.
תפרון קיבלה הזמנות רכש ראשונות של מוצרי "הדור הבא" מ- Nike לרבעון השלישי. החברה צופה שיפור בהכנסות ברבעון הרביעי, בעיקר בשל אינדיקציות חיוביות שהתקבלו מ-Nike לגידול בהזמנות מוצרי "הדור הבא" ברבעון הרביעי, המגובות בהתחייבויות למימון חומרי גלם וכתוצאה מצמיחה צפויה במכירות קו בגדי הים.
כתוצאה מהמפורט לעיל, תפרון צופה כעת שהכנסותיה בשנת 2007 יהיו נמוכות מאלו של שנת 2006 ושרווחיותה בשנת 2007 תהיה נמוכה באופן משמעותי מרווחיותה בשנת 2006.
מר יוסף שירן, מנכ"ל תפרון, מסר: "הקיטון הצפוי בהכנסות ברבעונים השני והשלישי הוביל אותנו להנמיך את ציפיותינו להמשך השנה. למרות תוצאות אלו, אנו צופים כיום שיפור במכירות ברבעון הרביעי בעיקר כתוצאה מאינדיקציות חיוביות שהתקבלו מ-Nike וכתוצאה מצמיחה צפויה במכירות קו מוצרי בגדי הים. יחסי העבודה שלנו עם Nike חזקים וממשיכים להיות מרכיב מרכזי באסטרטגיה שלנו להנעת צמיחה ארוכת טווח בתחום הלבשת הספורט. אנו מאמינים כי היסודות ארוכי הטווח העסקיים והשיווקיים שלנו הינם חזקים."