יורו תל אביב משיקה חטיבת יחסי ציבור און-ליין

בראש החטיבה יעמוד גיא קידר, תקציבאי יחסי ציבור בחברה. החטיבה תציע סל שירותים בתחום יחסי הציבור ברשת, בהם שירותי מעקב ובקרה אחר אזכורי מותג על ידי קהילת הגולשים וניתוח המופעים
אפרת אדיר |

קבוצת הפרסום יורו תל אביב מתרחבת בתחום יחסי הציבור והאינטרנט ומשיקה חטיבה חדשה לקידום יחסי ציבור און-ליין. החטיבה תציע סל שירותים בתחום יחסי הציבור ברשת, בהם שירותי מעקב ובקרה אחר אזכורי מותג על ידי קהילת הגולשים וניתוח המופעים, לרבות זיהוי משברים וטיפול בהן, חיזוק הקשר עם הצרכנים, קידום המותג באמצעות משפיעני הרשת, שיווק גרילה וקידום תכנים. בנוסף, תיזום החטיבה פרוייקטים שונים שמטרתם הגברת נוכחות המותג ברשת וחיזוק הזיקה בינו לבין קהילת הגולשים. את החטיבה החדשה יוביל גיא קידר, בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל-אביב ובוגר לימודי קולנוע בביה"ס FAMU בפראג, הצטרף ליורו תל אביב לפני כ-3 שנים כתקציבאי בחברת יחסי הציבור. בחודשים האחרונים ביצע קידר השתלמויות בנושא יחסי ציבור און-ליין במשרדים של רשת יורו העולמית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה