FLix מחזק את הקהילה: מקים רשת חברתית לתכני הווידאו
פורטל האינטרנט תפוז ממשיך לפתח את אתר הווידיאו Flix בכל הקשור לחוויית הצפייה, הגלישה ושיתוף הגולשים באתר.
במסגרת החידושים באתר, הוקם מתחם של רשת חברתית המאפשר לגולשים ליצור מרחב וירטואלי ורשת חברים על בסיס תכני וידאו. לצד זאת, הוקם מתחם פלייליסטים המאפשר לגולשים לגרד את קבצי הווידאו המועדפים עליהם ולשתף את המידע עם גולשים אחרים.
שינוי נוסף באתר הוא חלוקה לאזורי תוכן חדשים כגון: מתחם מוסיקה וקליפים שנועד לקידום מוסיקה מקורית, בשיתוף HOT וחיים שמש, כאשר הקליפים הטובים ביותר יקודמו בעמוד השער של תפוז ויועלו ל- HOT VOD ובכך יגדילו את אפשרויות החשיפה.
אזור חדש באתר הינו אזור ספורט ואוהדים, שהוקם בשיתוף עם ערוץ ספורט 5. במתחם זה ניתן למצוא מבזקי חדשות של ערוץ הספורט, תוכניות מתוך לוח שידורי הערוץ, תקצירים מאירועי ספורט חשובים בארץ ובעולם, קטעי וידאו שאוהדים מעלים וכן ערוצים המחולקים לפי ענפי הספורט השונים. וערוצי תוכן שונים מתחום הספורט: היאבקות, אומנויות לחימה, ביליארד ועוד.
בין היתר, מציע Flix למפרסמים פלטפורמות פרסום וידאו חדשות כמו: פרהרול TRP - פרסומת וידיאו קצרה לפני הסרטונים אותה ניתן לפלח על פי גיל ומין. מוצר נוסף הוא המקדם הוויראלי - הצפת סרטונים ויראליים של מותגים בקידומי תוכן ב-Flix.
לדברי גל רז, מנהל תוכן וידאו בתפוז, "Flix, כאתר הווידיאו הגדול והמוביל בישראל, קשוב לגולשיו ושם דגש רב על חדשנות ושיפור מתמיד בכל הקשור לחוויית הצפייה, הגלישה ושיתוף של הגולשים באתר. הרשת החברתית, הינה נדבך נוסף במגוון השיפורים הטכנולוגיים באתר. אנו בטוחים כי חובבי הסרטים ימצאו ב-Flix בית חם ובמה ראויה להקמת עמודים אישיים והעלאת תכנים מקוריים, איכותיים וחדשניים".