HOT: נציע תעריפי סלולר נמוכים ב-30% אם נכנס לשוק

ראיון מצולם: סמנכ"ל השיווק, יוסי לובטון מדווח על המאבק להפיכת HOT לספקית סלולר. גייסה ממונה על ההגבלים לשעבר וצופה שתנצח בתוך 4 חודשים
עפרה ברון |

"שוק הסלולאר בארץ הוא לא תחרותי, ומתאפיין בכך שבכל צעד שהרגולטור מנסה להפעיל על חברות הסלולאר, מתגלגל בסופו של דבר על הצרכנים, וצריך לשים לכך סוף". כך אמר היום (ג') סמנכ"ל השיווק של חברת הוט (HOT) במסיבת עיתונאים שנערכה לרגל הגשת חוות הדעת שלהממונה על ההגבלים העסקיים לשעבר, עו"ד דרור שטרום, לידי משרד התקשורת, במטרה לשכנע את המשרד כי כניסת הוט לשוק הסלולאר היא חיונית.

בראיון מצולם ל-Bizportal, סמנכ"ל השיווק של הוט, יוסי לובטון ושטרום מסבירים מדוע כניסתה של הוט לשוק הטלפוניה היא חיונית לא רק עבור החברה, אלא גם עבור הצרכנים ומפזרים הבטחות.

על פי לובטון, "אם הוט תיכנס לתחום הסלולאר הצרכנים ייהנו מהנחה משמעותית במחירים של עד 30%". על השאלה, כיצד כניסתו של שחקן נוסף תשפר בצורה ניכרת את התחרות? ענה לובטון: "בהנחה שהממשלה תחליט כי צריך להחיל NVAO יהיו שחקנים נוספים מלבד הוט שינסו להכנס. אין סיבה שסופרפארם או קו אופ הריבוע הכחול לא ייכנסו גם כן לתחום הסלולאר כפי שקורה עם רשתות קמעונאיות באירופה".

בהוט לא מסתפקים בדברים של סמנכ"ל השיווק, לובטון במפגש עם התקשורת, ומציגים שחקן חיזוק - המקנה משנה תוקף לדברים בתחום זה. לצד לובטון הופיע היום במפגש עם העיתונאים גם הממונה על ההגבלים העסקיים לשעבר, דרור שטרום אשר מעריך בראיון ל-Bizportal, כי אין מניעה שכבר מחר ינתן רשיון של משרד התקשורת לחברות כמו הוט המבקשות לשמש מפעיל וירטואלי בשוק הסלולאר. שטרום מעריך היום, כי אנו נצבים כעת בפני תהליך במשרד התקשרות שאורכו צפוי להיות 4 חודשים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה