המשביר החדש לצרכן בשת"פ עם ישראכרט למבצע 1+1
שתי החברות עולות יחד בקמפיין בהיקף של 2 מיליון שקל; המבצע תקף ל-4 ימים בלבד ומרשת המשביר צופים למכירות של למעלה מ-35 מיליון שקל
רשת "המשביר החדש לצרכן" יוצאת במסע פרסום מאסיבי לרגל מבצע משותף עם ישראכרט, במסגרתו כל הרוכש מוצר מקבל את המוצר השני, במתנה.
המבצע תקף ל-4 ימים בלבד והקמפיין, באמצעות פרסום "פוגל אוגילבי", נאמד ב-2 מיליון שקל ויכלול סרטון פרסומת שישודר בערוצים 2 ו-10, מודעות צבע בעמודי חדשות בעיתונות היומית וקמפיין אינטרנט. כמו כן, יישלחו ל-100 אלף לקוחות רשת המשביר החדש לצרכן, הודעת טקסט לנייד עם פרטי המבצע ובמקביל יערך מסע פרסום למגזר הרוסי והערבי.
שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר החדש לצרכן מסרה, כי המבצע עם ישראכרט הוא מהלך אסטרטגי של הרשת. לדבריה, "במדינת ישראל 50% מחזיקים כרטיס אשראי של ישראכרט ואנו צופים ב-4 ימים בלבד יעד של למעלה מ-35 מיליון שקל בזכות המבצע המשותף עם ישראכרט".