שוק הגלידות צמח ב-10% בחודשים ינואר עד מאי
על-פי נתוני נילסן, ממשיכה גלידת קרמיסימו להוביל את שוק הגלידות הביתיות בישראל עם נתח שוק כספי של 45.3%
הקיץ כבר כאן ומרענן האהוב על הציבור הישראלי הוא גלידה. לפי נתוני נילסן, בחודשים ינואר עד מאי 2007 נרשמה צמיחה של כ-10% עבור כלל קטגוריית הגלידה.
עוד עולה מהנתונים, כי גלידת קרמיסימו השפחתית, ממשיכה להוביל את שוק הגלידות הביתיות בישראל עם נתח שוק כספי העומד על 45.3% משוק חבילות הבית והקינוחים.
רונן זהר, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס ציין: "בהתאם לאסטרטגיה הרב שנתית של המותג קרמיסימו, אנו ממשיכים לחדש ולגוון לצרכנים בשני מישורים: הרחבת סדרת הטעמים המיוחדים של קרמיסימו וחיזוק סדרת מופחתי השומן (קרמיסימו 2%), במטרה להמשיך לתת מענה לצרכים השונים של הצרכנים".
בימים אלו, משיקה החברה 3 מוצרים חדשים בסדרת קרמיסימו: קרמיסימו שלושה שוקולדים, קרמיסימו קוקוס ושבבי שוקולד וקרמיסימו קרם וניל עוגיות 2% שומן.