יורו תל אביב פותח שלוחה של יורו לייף למרקום רפואי

רשת הבריאות הבינלאומית Euro RSCG Life מספקת שירותים שאינם ניתנים על-ידי משרדי פרסום ויחסי ציבור כגון כתיבה רפואית ובניית מסרים לתועמלנים
אפרת אדיר |

קבוצת "יורו תל אביב" משיקה את "יורו לייף", שלוחה חדשה המתמחה במתן שירותי ייעוץ אסטרטגי ותקשורת שיווקית לחברות וארגונים בתחום הבריאות.

יורו לייף, שתחל לפעול ב-1 באוגוסט, תהיה חלק מרשת הבריאות הגלובאלית של קבוצת Euro RSCG הנקראת Euro RSCG Life, הנחשבת לרשת המרקום הרפואי הגדולה באירופה ומהמובילות בארה"ב.

מטרת השלוחה המקומית החדשה היא לתת מענה לצרכים הייחודיים של מערך השיווק והמכירות בחברות התרופות ובארגוני בריאות. בין היתר, יינתנו שירותי מרקום רפואי כגון: Medical Education (בניית תוכניות חינוך להטמעת שיטות טיפול חדשות בקרב רופאים, המבוססות על מחקר רפואי), כתיבה רפואית, בניית מסרים לתועמלנים, בנייה ופיתוח של דרכי שיווק לקהלים מקצועיים ומענה כולל למותג בריאותי מול קהל הצרכנים.

יורו לייף ישראל תפעל בכפוף לחברת יחסי הציבור של יורו המנוהלת על ידי רינת פרידמן, ויובילו אותה פסיה בן- נון ואורי גורן. בן-נון מצטרפת ליורו תל אביב לאחר שניהלה את תחום הסוכרת בחברת התרופות סאנופי אוונטיס. היא בעלת ניסיון של 15 שנה בתחום התרופות, בהן עסקה הן בשיווק של תרופות מרשם והן בשיווק של תרופות ללא מרשם.

גורן מנהל את תחום הבריאות בחברת יחסי הציבור "יורו קומיוניקיישן" מזה ארבע שנים. לפני כן, שימש ככתב בריאות ברשת ידיעות תקשורת. ליורו תל אביב לקוחות רבים בתחום הבריאות, בהם שירותי בריאות כללית, חברות התרופות סאנופי אוונטיס, לונדבק וניאופרם, ארגון תל"מ (תרופות ללא מרשם), האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, רקיט בנקיזר, המשווקת בישראל את המותגים נורופן וסטרפסילס ועוד.

זמיר דחב"ש, מנכ"ל קבוצת יורו תל אביב: "צמיחתו של ענף הבריאות בשנים האחרונות לוותה במעורבות ומודעות גוברות של הצרכנים. המודעות הצרכנית הגבירה את הצורך של חברות התרופות לנהל את מוצריהן כמותגים לכל דבר ולהקנות להן ערכים ומיצוב ככל מוצר אחר הן בעיני הצרכן והן בעיני הרופא".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה