דומינו'ס פיצה מביאה את ניו יורק לישראל

עולה בקמפיין לרגל השקה הפיצה החדשה - "ברוקלין סטייל פיצה" ומשתמשת במונית מיוחדת שתחלק את הפיצה ברחבי הארץ; הקמפיין בהשקעה של 2.5 מ' ש'
אפרת אדיר |

רשת "דומינו'ס פיצה" מעלה, בימים אלו, קמפיין קיץ גדול, לרגל השקת הפיצה החדשה - "ברוקלין סטייל פיצה", בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקל.

הקמפיין, באמצעות זרמון-גולדמן, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו-9, תחת הסלוגן: "30 דקות וברוקלין אצלך בבית".

פיצה "ברוקלין סטייל" החדשה עשויה מבצק דק במיוחד ושוליים דקים ומורכבת משני סוגי גבינות איטלקיות - מוצרלה ופרובלון. בדומינו'ס ממליצים "לקפל" את הפיצה לשניים בשל היותה דקה וכך לאכול אותה.

במקביל לקמפיין הטלוויזיה, "דומינו'ס פיצה" יוצאת במהלך שיווקי לקידום מכירות באמצעות מכונית אמריקאית גדולה וצהובה, הממותגת כמונית "ניו-יורקית" עם לוגו החברה, אשר תחלק את הפיצה החדשה ברחבי הארץ. היקף השקעה במהלך השיווקי כ-100 אלף שקל.

לדברי אסף גרינברג, מנכ"ל דומינוס פיצה, "נפלה בחלקנו הזדמנות ייחודית, להביא את בשורת פיצה "ברוקלין סטייל" החדשה לארץ, ולהפוך את המהלך השיווקי לחגיגה של ממש. מדובר במוצר קליל המתאים לחודשי הקיץ ולחיך הישראלי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה