העם ללא מע"מ

מועדון "פאור קארד" יוצא במבצע 3 ימים ללא מע"מ לחברי המועדון ולמצטרפים חדשים; מעלה לראשונה קמפיין טלוויזיוני במיליון שקל
אפרת אדיר |

מועדון "פאואר קארד" מקבוצת פישמן יוצא במבצע שיווקי "העם ללא מע"מ", במהלכו תינתן ללקוחות המועדון הנחה בגובה המע"מ (15.5%) בכל רכישה ברשתות המועדון המשתתפות במבצע: הום סנטר, מגה ספורט, טויס אר אס, ביתילי, בסט ביי, ביג בוקס, סליו, נעלי נימרוד, קרביץ, אפריל, זר פור יו ונרות בשינקין. המבצע יתקיים בתאריכים 2-4 ביולי.

במקביל עולה לראשונה בתולדות המועדון, קמפיין טלוויזיוני אשר ילווה בפרסום בעיתונות, ברדיו האזורי ובאינטרנט באמצעות "דובצקי-זקס-אוברוצקי" למשך שבוע ימים.

עלותו המוערכת של הקמפיין כמיליון שקל והוא ילווה בפעילות גרילה רחבת היקף הכוללת קיומן של הפגנות רבות משתתפים הקוראות לביטול המע"מ בישראל. פעילות זו מנוהלת על-ידי חברת "כפיים יעוץ שיווקי".

עו"ד ליאור טנר, מנהל מועדון הלקוחות POWERCARD, מוסר כי "כמועדון לקוחות המבוסס על משפחות ובני מעמד הביניים, אנו רואים כי גובה המע"מ מהווה היום אבן נגף אמיתית לצרכן. על כן החלטנו ללכת צעד אחד קדימה ולהוביל קו שיווקי אגרסיבי יותר המתייחס לנושא באופן חד וברור".

מועדון "פאואר קארד" נסמך על פלטפורמת כרטיסי אשראי של חברת Cal ומעניק לחבריו אשראי חוץ-בנקאי והחזר כספי ברשתות המועדון. המועדון מונה כ-100 אלף חברים וחברות בו 15 רשתות מהמובילות בישראל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה