משרד התיירות היווני בחר בגלויה של שלי לקמפיין קיץ

הקמפיין, בהשקעה של כ-700 אלף דולר, יעלה ב-8 מדינות, ביניהן ישראל
אפרת אדיר |

משרד התיירות היווני בחר במדיית הגלויות לצורך קמפיין בינלאומי העולה בשפה האנגלית ב-8 מדינות בעולם במקביל ובכללן ישראל. ההיקף הכספי הכולל המוערך של הקמפיין נאמד בכ-700 אלף דולר.

במסגרת המהלך, נבחרה "הגלויה של שלי" להוביל את הקמפיין בישראל. מטרת הקמפיין העולה בישראל היא עידוד צעירים ישראליים לבחור ביוון כיעד לחופשה. הקמפיין יעלה במהלך השבוע הקרוב, בגרמניה, בולגריה, אוסטריה, איטליה, אנגליה, פורטוגל, צרפת וישראל על גבי גלויות בשפה האנגלית.

יצויין, כי הקמפיין הוזמן ישירות מיוון, על ידי משרד התיירות היווני בסיוע ארגון IFA (ברית חברות הגלויות המהווה את האיגוד הבינלאומי של מדיית הגלויות, בו חברה גם "הגלויה של שלי"). ההיקף הכספי של הקמפיין בישראל נאמד בכ-30 אלף דולר במסגרתו יחולקו כ-100 אלף גלויות ברחבי העיר תל אביב בפאבים, בתי קפה, ומסעדות.

שלי רוקח, מנכ"ל "הגלויה של שלי" אמרה על הבחירה בה: "ההישג הגדול שלנו הוא שילובנו בקמפיין בינלאומי, דבר אשר שם את ישראל על המפה כחלק בלתי נפרד מהפרסום הבינלאומי".

עוד ציינה רוקח, כי "על עיצוב הגלויות אמון משרד הפרסום היווני karamella, המסר בקמפיין מזמין לגלות ולחקור את יוון האחרת, הצעירה והדינאמית ועולה בקנה אחד עם קונספט הגלויות הייחודי שלנו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה