קוקה קולה מחליפה את בקבוקי חצי הליטר לאחר 14 שנים

לרגל ההשקה יוצאת בקמפיין בסך 5 מיליון שקל; ישראל היא בין המדינות הראשונות בעולם בה מושק הבקבוק החדשני
אפרת אדיר |

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קוקה ישראל) עולה בקמפיין חדש בהשקעה של 5 מיליון שקל, לרגל השקת בקבוק חצי ליטר חדשני, המחליף את בקבוקי חצי הליטר הקיימים של קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה לימון.

ישראל היא בין המדינות הראשונות בעולם המשיקה באת הבקבוק החדש, שנבנה על בסיס חדשנות טכנולוגית המעניקה נוחות אחיזה ייחודית ומותאמת במיוחד לשימוש מחוץ לבית.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, יכלול סרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות עיתונות, וקמפיין אינטרנט באמצעות חברת אידיאולוג'יק. סרטון הפרסומת מתמקד בהעצמת הבקבוק החדש ולקחו בו חלק רוכבי אופניים וסקטבורדים מהמובילים בארץ, בהם אלוף ישראל. גלי טאוב שריג, מנהלת פיתוח מוצרים באגף השיווק של חברת קוקה-קולה, אומרת: "הבקבוק החדש הינו תוצר של שילוב כוחות עיצובי והנדסי, המעניק תשומת לב אמיתית לנוחות אזור האחיזה. הבליטות הייחודיות שהוטבעו על גבי הבקבוק משדרות רעננות, קידמה וספורטיביות. כל אלה משתלבים בחוויית המותג קוקה-קולה ומאפשרים לצרכנים ליהנות מהמשקה גם כשהם מחוץ לבית".

ממחקר שביצעה חברת קוקה-קולה בטרם ההשקה, נתפס הבקבוק החדש באופן חיובי ביותר. כמו כן, צויין במחקר כי הלוגו המובלט של קוקה-קולה נתפס כחדשני, מיוחד ואסתטי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה