הפרסומת של חודש מאי: סלט קצוץ של מקדונלד'ס

הפרסומת זכתה ב-67 נקודות, מתוכן 23% עבור תרומה למותג ו-21% עבור קריאטיביות
אפרת אדיר |

מכון המחקר "מותגים" עורך, אחת לחודש, סקר פרסומות באתר OTOT בקרב 300 חברי איגוד המפרסמים ובוחר את הפרסומת האפקטיבית של החודש, על פי קטגוריות של תרומה למותג ורמת קריאטיביות. בסקר שנערך לגבי פרסומות חודש מאי 2007, דורגה במקום הראשון הפרסומת של מקדונלד'ס לסלט קצוץ עם נהג המונית.

הפרסומת, מבית יהושע TBWA, זכתה ב-67 נקודות, 23% עבור תרומה למותג ו-21% עבור קריאטיביות. יצויין, כי חישוב מספר הנקודות המשוקלל הוא: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.

במקום השני דורגה הפרסומת של פריגת - "עולם של פרחים ושדות עשוי פירות" באמצעות פרסום JWT, עם 41 נקודות - 12% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאטיביות.

למקום השלישי הגיעה הפרסומת: "נביעות פלוס - מונה ליזה מחייכת", של שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 40 נקודות - 15% עבור תרומה למותג ו-10% עבור קריאטיביות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה