תכלית תעודות סל יוצאת בקמפיין תדמיתי באינטרנט
תכלית תעודות סל, מקבוצת מייקל דיוויס ותכלית בית ההשקעות יוצאת בקמפיין פרסומי באינטרנט באמצעות TBWA/DIGITAL.
הקמפיין מתבסס על תוצאות של סקר שנערך בקרב מנהלי השקעות בקרב גופים מוסדיים (קופות גמל, קרנות פנסיה וכד'), שקבע כי תכלית תעודות סל מובילה בפער משמעותי בפרמטרים: מקצועיות, אמינות, שירות והעדפה כללית.
הקמפיין התדמיתי יימשך כחודש בהיקף של כ-250 אלף שקל ויעלה באתרי התוכן הכלכליים כגון דה מרקר, גלובס, ביזפורטל ועוד.
לדברי יואב נחמני, סמנכ"ל שיווק חברת תכלית תעודות סל, תוצאות הסקר הינם משמעותיים לכל מי שעוסק בתחום. "אין לי ספק שסקר זה מהווה כלי משמעותי בארגז הכלים של יועצי ההשקעות ומנהלי ההשקעות המוסדיים הפועלים בתחום", אמר נחמני.
שוק תעודות הסל מגלגל כרבע מנפח המסחר בבורסה לני"ע . תכלית תעודות סל הינה פרי פיתוח ושותפות אסטרטגית בין שתי קבוצות מהמובילות בשוק ההון בישראל - תכלית בית השקעות מקבוצת דיסקונט, העוסקת בניהול תיקי השקעות ובבניית מכשירים פיננסיים מתקדמים, וקבוצת מייקל דייוויס המובילה בתחום הנגזרים הפיננסיים. הקבוצה מנהלת, נכון להיום, נכסים בהיקף של כ-8.5 מיליארד שקל. לתכלית 20 תעודות סל שונות, והיא החברה השניה בגודלה בשוק תעודות הסל.