מותג סוני אריקסון מכר 240 אלף מכשירי דור 3 בשנה
ברס אלקטרה תקשורת סלולארית, נציגת המותג סוני אריקסון בישראל, מסכמת את פעילותה במהלך 12 החודשים האחרונים בשוק הסלולר הישראלי.
מותג סוני אריקסון מחזיק בכ-19% מנתח המכירות בשוק ה-UMTS/GSM בישראל, גידול של כ-200% אל מול התקופה המקבילה אשתקד. לדברי החברה, נתון זה גבוה משמעותית מהתחזיות והיעד שהוצגו בסיכום השנה החולפת ועמד על יעד צפוי ל-2007 של 11.2%.
בבחינת מכירות מכשירי דור שלישי, נמכרו כ-240 אלף מכשירי סוני אריקסון בשנה החולפת. סקרי שוק שערכה סוני אריקסון העולמית אשר כללו גם את ישראל, מצביעים על נתוני מודעות גבוהים ביותר ביחס למותג שביצע חדירה לשוק לפני שנתיים וחצי בלבד. למותג מודעות בלתי נעזרת בעליה של 60% ביחס לשנה שעברה וכן נרשמה עליה של 31% במודעות נעזרת.
על-פי סקר שנערך על-ידי חברת TNS, נמצאה סוני אריקסון כחברה המובילה בתחומי החדשנות ומכשירי המוזיקה מבין כל יצרני מכשירי הסלולר הנמכרים בארץ. בבחינת שאלת הכוונה לשדרג את המכשיר הסלולרי, בתוך פחות משנה, ניכרת עליה של למעלה מ-50% בכוונת השדרוג, מבין המודעים למותג.
בשנה החולפת' השיקה החברה 7 מכשירים בישראל המותאמים לסגמנטים שונים, שהושקו אצל שתי מפעילות הסלולר - סלקום ואורנג'. בשנת 2008 מתכננת החברה להשיק מכשירים גם בחברת פלאפון.
השקעה בפרסום בשנת 2007/8
בשנת 2007/8 מתכננת החברה להשקיע כ-2.5 מיליון דולר בפרסום המותג והמוצרים החדשים. המסר ימשיך להיות: "ריגוש והתרגשות" ויכלול שת"פים בינלאומיים וחסויות על סרטים. מבחינת ההוצאה התקציבית של פרסום מדובר בעלייה של חצי מיליון דולר מהשנה החולפת.
המכשירים שיושקו בשנת 2007/8 יתמקדו בעיצובים חדשניים, מצלמה משוכללת ואפשרויות לנגן מוסיקה. בנוסף, יושקו אביזרים משלימים בתחום הסלולר כמו אוזניות בלוטות', דיבוריות לרכב, רמקולים חיצוניים וכו'.