תקציב יחסי הציבור של "תדמור" יטופל ב-AMPR תקשורת
תקציב יחסי הציבור של התיכון הקולינרי של "תדמור" יטופל במשרד יחסי הציבור "AMPR תקשורת". בשנה האחרונה בית הספר לא נעזרו בשירותיו של משרד יחסי ציבור.
החל משנת הלימודים תשס"ח, התיכון הקולינרי של ביה"ס למלונאות וקולינריה "תדמור", יכין את תלמידיו במסלול המכוון להשגת תעודת בגרות מלאה, בנוסף לתעודות ההסמכה במקצועות הבישול המוענקות לתלמידים מטעם משרד התמ"ת.
ההרשמה לתיכון הקולינרי מתחילה בימים אלו והיא מיועדת לעולים לכיתה י' בשנת הלימודים תשס"ח. הנרשמים יעברו בחינות כניסה בהבנת הנקרא, במתמטיקה ובאנגלית וכן ראיון קבלה.
במסגרת התמהיל השיווקי של הפרויקט, החליט מנכ"ל תדמור, שלומי נדיר, להיעזר, בשירותיו של משרד יחסי ציבור ובחר, כאמור, במשרדו של איש יחסי הציבור מולי ארי - "AMPR תקשורת".
שלומי נדיר מסר: "התלמידים שמגיעים לתיכון הקולינרי שלנו הם התלמידים שאהבת המקצוע זורמת בדמם. אצל רוב השפים התאווה הזו הייתה קיימת מגיל צעיר מאד אך המימוש שלה נדחה. אנו נותנים הזדמנות לצעירים הללו למצוא את עצמם במסגרת עליה חלמו כבר בתקופת התיכון ומאפשרים להם לממש את עצמם מוקדם ככל האפשר ובתנאים הטובים ביותר. לפרויקט הזה חשיבות רבה עבורנו ולכן מצאנו לנכון להיעזר בשירותיו של משרד יחסי ציבור לצורך מימוש מלוא הפוטנציאל שלו. בחירת המשרד AMPR תקשורת נבעה בעיקר מניסיוננו המוצלח בעבודה עם משרד זה, בקמפיינים שנעשו סביב פרוייקטים אחרים של תדמור".
המשרד קיים כ-3 שנים ומטפל במגוון לקוחות מתחומי האקדמיה, לייף סטייל, מסחר, בריאות, אינטרנט ומשפטים.