רמי לוי: היו מגעים עם שליח גאידמק אך בינתיים אין מו"מ

רשת הקמעונאות רמי לוי הוציאה בשעה האחרונה דיווח הבהרה לבורסה לפיו כפי שפורסם, אכן התקיימו מגעים לרכישת הרשת על ידי איל ההון הרוסי, אך "בשלב זה לא מתנהל משא ומתן"
עפרה ברון |

בעקבות הפרסומים היום לפיהם ארקדי גאידמק ניהל כבר משבוע שעבר מו"מ לרכישת הרשת הקמעונאית "רמי לוי", בחברה הודיעו לבורסה לפני שעה קלה כי: "אכן פנה אל בעל השליטה אדם שהציג את עצמו כאיש הקשור למר גאידמק והביע התעניינות ואולם בשלב זה לא מתנהל משא ומתן עם מר ארקדי גאידמק".

היום בבוקר ממשרדו של גאידמק אישרו ל-Bizportal כי מתנהל משא ומתן עם הרשת כבר משבוע שעבר. בכתבה שפורסמה הבוקר ציינתי כי עדיין אין וודאות להשלמת העסקה אולם בהחלט מתנהלים מגעים בכיוון. על פי נוסח ההודעה לבורסה ששיגרה החברה כעת, נראה כי היא נמנעת מלהכחיש משא ומתן עתידי אפשרי, ולכן בחרה להשתמש במילים "בשלב זה".

גם במשרדו של גאידמק נמנעים מלתת תחזית עתידית בנוגע לרכישת החברה. הדבר בא לידי ביטוי במניה שמראה יציבות גם לאחר פרסום ההודעה. אחת הסיבות לחוסר וודאות המשקיעים היא כי בשונה מעסקת טיב טעם, רמי לוי אינה מתומחרת - גאידמק עדיין לא פרסם תג מחיר לרכישה פוטנציאלית.

בתגובה לפניית המערכת הבוקר למנכ"ל הרשת, רמי לוי, הוא לא הכחיש את הדברים, אך בחר שלא להגיב להם.

רשת החנויות רמי לוי שיווק השיקמה הוקמה כחלק מרה-ארגון בחברה האם שהחליטה לרכז את כל הפעילות הקמעונאית בחברה אחת - רמי לוי. תחום הפעילות העיקרי בו עוסקת קבוצת רמי לוי הינו שיווק קמעונאי בתחום המזון בישראל. חנויות רמי לוי מציעות מוצרי מזון- טואלטיקה וניקוי, קוסמטיקה וכן הלבשה וטקסטיל. בחלק מן החנויות נמכרות תרופות הניתנות לשיווק ללא מרשם רופא. בנוסף, משווקת קבוצת רמי לוי בסיטונאות מוצרי מזון וניקוי למרכולים קטנים, מוסדות ומסעדות באיזור ירושלים.

לרמי לוי תחום פעילות נוסף בו עוסקת הקבוצה בשיווק מוצרי מזון- ניקוי וכלי בית. באמצעות זכיינים בסניפיה השונים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה