משרד הפרסום Lead זכה בתקציב הפרסום של מטבחי DO IT
משרד הפרסום Lead המתמחה בפרסום ממוקד, פרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר, זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת מטבחי DO IT. במכרז התמודדו גם המשרדים מקאן בוטיק, אליקים הרמן, ורגב קוויצקי.
לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל ובעלים Lead: "לרשת המטבחים DO IT, בידול מוצרי מצוין והאתגר שלנו הוא למנף את הבידול הזה ולמצב את DO IT כמותג מוביל בשוק מטבחי האיכות בישראל".
תקציב הפרסום השנתי עומד על כ-1.5 מיליון דולר ויכלול מיתוג מחדש של הרשת, אסטרטגיה פרסומית חדשה וקמפיין פרסומי שיעלה בחודשי הקיץ ויכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו אינטרנט ופעילות שיווק ישיר.
רשת מטבחי DO IT נמצאת בבעלות שאול ששון, מנכ"ל החברה ואורי ששון. הרשת מונה כיום 4 סניפים ברחבי הארץ ומפעל ייצור.
משרד הפרסום Lead הוא נציג Grey Direct העולמית בישראל. Lead הוקם לפני כ-4 שנים על ידי רמי יהודיחה (לשעבר מנכל Ogilvy One ישראל) ולאור הצמיחה החדה בפעילות החברה, הצטרף לפני כשנתיים משרד הפרסום אדלר חומסקי כשותף אסטרטגי. כיום, נמצאת החברה בבעלות משותפת של רמי יהודיחה, ראובן אדלר, איל חומסקי ומנהל הקריאייטיב עמיר זינגר. על לקוחות המשרד נמנים: מיקרוסופט ישראל, בזק, פלאפון, ישיר בית השקעות, תמי 4, בנק הפועלים, רשת בתי קולנוע לב, פזקר, שירותי בריאות כללית ועוד.