בבו קובו חוזר לאופנה: נכנס לשותפות בשוגר-דדי
"שוגר דדי" (SUGARDADDY), מותג חולצות הטי האורבני, מצרף לשורותיו את איש העסקים בבו קובו כשותף אסטרטגי. המהלך הנאמד בסכום של כמיליון דולר. השקעתו של קובו שעשה לא מעט כותרות בעיתונות בשל קשריו הרומנטיים עם הדוגמנית מירי בוהדנה, נועדה להחדיר את המותג בבירות האופנה באירופה וברחבי ארצות הברית.
המהלך השיווקי נוצר בעת פגישת עבודה בין שני הצדדים בלונדון, בה הציגו בעלי החברה את חזון המותג, תוכניות אסטרטגיות וקולקציות הביגוד לשנת 2008. איש העסקים זיהה את הפוטנציאל הגלום במותג ויכנס כשותף אסטרטגי מלא בימים אלה.
קובו, ישקיע בהחדרת המותג בחו"ל כמיליון דולר, יהיה אחראי על השיווק הבלעדי והפצת המותג בחו"ל. כמו כן, יתווה את האסטרטגיה הפרסומית של החברה וינהל מו"מ עם רשתות האופנה המובילות בעולם לשיווק המותג. שושי ברבי, מעצבת ובעלים מוסרת: "כניסת שותף עסקי אסטרטגי מהווה את הסנונית הראשונה להתרחבות המותג בחו"ל, התמיכה האסטרטגית של בבו קובו, פורצת דרך ומחזקת את הביטחון שלנו לצאת מחוץ לגבולות המדינה. אנו בטוחות שניסיונו העשיר של בבו קובו בתחום האופנה העולמית יכול לקחת אותנו למחוזות שאליהן לא הגיעה אף חברה ישראל עד היום, חלק מתהליך היציאה לחו"ל הוא השתתפותנו בתערוכה היוקרתית WHO'S NEXT"" שתיערך בפריז בספטמבר הקרוב, יש לציין שאנו החברה הישראלית היחידה שהתקבלה לתערוכה השנה".
המותג "שוגר דדי" נוסד בשנת 2006 על ידי שושי ברבי, רוקיסטית ומעצבת גראפית במקצועה, אשר אחראית על עיצוב הקולקציה, עיצוב ההדפסים ועל לב המותג ומאיה גיגי, דוגמנית ושחקנית, ע. מעצבת ומופקדת גם על הצד השיווקי של המותג, מתוך אהבה של השתיים לסגנון אופנתי המייצג גלאם רוק, סקסי, מתוחכם עם אמירה. קולקציית חולצות הטי משדרות כיף, תחכום וסגנון חיים. הגזרות משוחררות ומחושבות. הבדים מכובסים ומושקעים וההדפסים מעובדים במקצועיות.