קמפיין "סיאט - מוות משעמום" של אדלר נבחר ל-Cream

הקמפיין בשיתוף עם מדיהקום נבחר למגזין היוקרתי הבוחר את מהלכי המדיה הקריאטיביים ביותר מכל העולם
אפרת אדיר |

המגזין היוקרתי Cream, הבוחר בכל רבעון את הדוגמאות היצירתיות של מהלכי המדיה בעולם, בחר להציג באתר הבית שלו (www.cmdglobal.com) מהלך שביצעו פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי וחברת המדיה מדיהקום בשנת 2006 בעבור סיאט. למדיהקום זוהי ההופעה השישית במגזין ובאתר היוקרתי.

קמפיין "סיאט - מוות משעמום" מציג את המכונית כחדשנית וחייתית, שכיף לנהוג בה ויחד עם זאת מבדל אותה משאר סוגי הרכבים המשפחתיים.

המוטיב הקריאייטיבי הועבר על ידי פרסום מודעות אבל מדומות לנהגים שמתו משעמום בעיתונים ועל גבי לוחות מודעות ציבוריים. בשלב השני, לווה הקמפיין גם בפרסומת טלוויזיה שבה נראו נהגים משועממים שמספרים את סיפורם מתוך ארון מתים. הקמפיין עורר ויכוח ועזר להחיות את המותג עד כדי כך שבסוף השבוע הראשון שלאחר החשיפה, סיאט מכרה 10% מסך כל המכירות השנתית, אומרים בחברה.

רמי חזן, מנכ"ל מדיהקום, ציין כי "להיבחר פעם אחר פעם למגזין היוקרתי זו גאווה גדולה עבורנו, בעיקר כי היא מוכיחה שאנו מצליחים במשימתנו לייצר בכל קמפיין פרסומי, ערכים נוספים שמעצימים אותו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה