בגיר מתרחבת לקונספט "חנות בתוך חנות" ברשת המשביר

בשלב הראשון ייפתחו 8 סניפים בתוך חנויות רשת המשביר החדש לצרכן; המטרה: להפוך את בגיר לנגישה יותר לצרכן
אפרת אדיר |

חברת האופנה "בגיר" מרחיבה פעילות ויוצאת בשיתוף פעולה חדש עם רשת "המשביר החדש לצרכן". בהסכם שנחתם בין השתיים, ישווקו בסניפי רשת המשביר מותגי בגיר הכוללים מכנסיים, חולצות, ז'קטים, חליפות, חגורות ועניבות.

החנויות ייפתחו לפי קונספט של "חנות בתוך חנות", כאשר שטחי המכירה ישתרעו על שטח של כ-30-50 מ"ר. החנויות ייפתחו בקניונים ברמת אביב, אשדוד, נצרת, דיזינגוף סנטר, רחובות, רננים ברעננה, פתח תקווה ומלחה בירושלים.

עופר גלבוע, מנכ"ל בגיר, מציין שמטרת המהלך הנוכחי להפוך את בגיר לנגישה יותר עבור קהלי יעד נוספים. לדבריו, "בחרנו ברשת המשביר החדש לצרכן מכיוון שהיא ממוקמת ומרושתת במרכזי הקניות המובילים בישראל. שיתוף הפעולה עם המשביר לצרכן הוא מצב של "win win" לכל הצדדים".

גלבוע הוסיף, כי בגיר תמשיך בתכנית האסטרטגית שלה בפתיחת חנויות נוספות ברשת בישראל בהשקעה של כ 4 מיליון שקל.

לדברי ניסן קונקול, מנהל תחום גברים ברשת במשביר החדש לצרכן: "מבדיקות שוק שערכנו עולה כי קיים צורך בפתרונות לגבר בתחום ההלבשה המחויטת ומענה מושלם באופנתיות ובנוחות בקטגוריה זו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה