ירון דור ימשיך בתפקידו כיו"ר איגוד המפרסמים
לאחר ישיבה שהתקיימה אמש (ד') בקרב חברי איגוד המפרסמים, החליטה הנהלת האיגוד, על בסיס חוות דעת משפטית, לאשר את המשך כהונתו של ירון דור כיו"ר איגוד המפרסמים, וזאת עד לתחילת חודש יולי השנה ואף מעבר.
כזכור, דור הודיע בתחילת השנה על עזיבתו את תפקיד סמנכ"ל השיווק של רשת "שופרסל". גורמים בענף טענו, כי עזיבתו של דור את שופרסל קשורה להחלטה לאחד את חטיבת הסחר וחטיבת השיווק ברשת וקידומו של סמנכ"ל הסחר, אלי גידור, לעמוד בראש החטיבה המאוחדת.
דור, (46), כיהן בתפקיד סמנכ"ל השיווק בשופרסל במשך שנה בלבד. לפני כן היה מנכ"ל רשת ניו פארם במשך חמש שנים.
ההתנייה להמשך כהונתו של דור כיו"ר איגוד המפרסמים, מעבר לחודש יולי 2007, היא שיועסק עד אז על-ידי גוף מסחרי בעל תקציב שיווק ופרסום. לדברי דור, הוא נמצא בימים אלה במגעים עם חברה מסחרית על כניסתו לתפקיד בתחום השיווק.
במידה ואכן יכהן בתפקיד שיווקי בחברה מסחרית, יוכל דור להאריך את תקופת כהונתו כיו"ר האיגוד ל-3 השנים הבאות. במידה ולא ימומש המהלך של דור במועד, יכריז איגוד המפרסמים על כינוס אסיפה כללית לצורך בחירת יו"ר חדש בתוך 90 יום.
עוד חדש באיגוד המפרסמים: תקציב יחסי הציבור של האיגוד עבר בימים אלה לטיפולו של משרד "וגנר-גרינשטיין", לאחר שטופל ב-7 השנים האחרונות במשרד יחסי הציבור "בר תקשורת".