קבוצת אדם מילא חונכת מכון למחקרי שוק

המחקרים יתבססו על אבחון אישיותי-פסיכולוגי של הצרכן, כפי שנהוג בענף התעסוקה
אפרת אדיר |

קבוצת אדם מילא, המובילה בתחום האבחון לצרכי גיוס והשמה, משיקה בימים אלה מכון למחקרי שוק.

המכון מציע מתודולוגיה חדשה בעולם מחקרי השוק, המגיע מתחום האבחון האישיותי פסיכולוגי, הנפוץ בענף התעסוקה.

מלי אשר, מנהלת מכון המחקר באדם מילא ומומחית בתחום פיתוח מודל גנטי למחקרי שוק מציינת, כי חברות רבות מתרשמות משיטת המחקר החדשה, המבוססת על התאמת מוצרים ומסרים לצורך הפסיכולוגי של הצרכן.

לדבריה, "מחקרי שוק אלו מספקים מידע התומך בקבלת החלטות אסטרטגיות וטקטיות בתחום השיווק. באמצעותם ניתן להבין את הסביבה העסקית והשיווקית, להעריך יתרונות תחרותיים, לזהות איומים והזדמנויות, למדוד ביצועים ועמידה ביעדים, ולפתח בהתאם תוכניות פעולה בנוגע למוצר, לפרסום, לערוצי ההפצה ולתמחור".

נמרוד בצר, מנכ"ל קבוצת אדם מילא, מוסיף כי השאיפה של הקבוצה היא להמשיך ולהשקיע בנושא מחקר ופיתוח מודלים חדשים בתחום מחקרי שוק ומשאבי אנוש, "כהמשך טבעי לפעילות המחקרית של מכון הדסה הוותיק, אותה רכשנו בשנה האחרונה", אומר בצר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה