אנחל בונני נבחר להוביל את הקמפיין העולמי של ברטוני

יוביל את הקמפיין זו העונה ה-3 ברציפות; יקבל עבור הקמפיין 30 אלף אירו
שרות Bizportal |

הדוגמן הבינלאומי אנחל בונני, המיוצג בארץ בסוכנות "לוק", נבחר להוביל את הקמפיין העולמי של BERTONI זאת העונה השלישית ברציפות, תמורת 30 אלף אירו.

הקמפיין העולמי של BERTONI, מצטרף לשרשרת הצלחות בינלאומיות של בונני, שמככב העונה בקמפיין העולמי למשקפי השמש של דונה קארן, קמפיין לענקית האופנה האמריקאית TARGET, קמפיין לבושם של בננה ריפאבליק וקמפיין ל-VICHY HOMME. בארץ, הוא מוביל את הקמפיין של אופנת "זיפ" לצידה של ליהי אלון, ובימים אלה מככב בסדרה "האקס המיתולוגי" בערוץ 2.

לאחר הצילומים, הוזמנו השניים למסיבה שערך כריס פדרסן, עורך האופנה של המגזין EUROMAN, על שערו כיכב בונני לפני מספר חודשים, באירוע המדובר השתתפו בכירי ענף האופנה בדנמרק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה