אלון גל יככב בקמפיין הפרסום של אילנות בטוחה

הקמפיין פונה לצרכן הסופי; אלון גל תרם את מלוא שכרו שקיבל עבור ההשתתפות בקמפיין לקרן למלגות למצוינות בחסותו ובחסות אילנות בטוחה
אפרת אדיר |

חברת קרנות הנאמנות "אילנות בטוחה", החמישית בגודלה בישראל, המנהלת 11 מיליארד שקל, אימצה אסטרטגיה תקשורתית חדשה שמטרתה העיקרית פנייה לצרכנים הפיננסים שאינם משקיעים ובקיאים באלטרנטיבות המגוונות הקיימות כיום בשוק ההון.

במסגרת זאת, יוצאת אילנות בטוחה עם קמפיין פרסום חדש לצרכן הסופי בו יככב אלון גל, המתמחה באימון משקי בית לניהול הוצאות וחיסכון. סיסמת הקמפיין: "אילנות בטוחה - הניסיון שלנו, הצעד הבא שלך". את המשא ומתן עם אלון גל הוביל יו"ר אילנות בטוחה, קובי נבון שהיה מעורב לאורך כל הדרך בסלילת ההתקשרות לקמפיין ולהתקשרות עם גל.

יצויין, כי אלון גל תרם את מלוא שכרו עבור השתתפותו בקמפיין ל"קרן למלגות למצוינות בחסות אילנות בטוחה ואלון גל", שהוקמה במיוחד על מנת לחנך להעצמה כלכלית ואישית של יחידים וקהילות מעוטי אפשרויות.

גיא חכמי, מנכ"ל אילנות בטוחה, אומר על ההחלטה לצאת בקמפיין כי שוק ההון הפך בשנים האחרונות לענף קמעונאי על כל המשתמע מכך. לדבריו, עיקרה של האסטרטגיה העסקית של "אילנות בטוחה" מבוססת על הצורך לתת מענה למערך החיסכון של הציבור הרחב המחזיק בכספים מחוץ למערכת הפנסיונית.

"הבחירה שלנו באלון גל כפרזנטור של החברה נבעה מיכולותיו להעביר לצרכן הסופי שלא מעורה דיו בחיי היום יום בשוק ההון את מסר החברה על פיו, ניתן לסמוך על אפיקי ההשקעה של אילנות בטוחה לאורך זמן ולא רק במסגרת טרנד חולף בענף ההשקעות. וזאת, בצורה הישירה, האמינה והפשוטה ביותר", הדגיש חכמי.

הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום יורו תל אביב, יכלול פרסום בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10, בעיתונות ושילוט חוצות. במסגרת הקמפיין, יצולם גם סרט פרסומת קהילתי שיעסוק בקרן ובפועלה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה