5 מיליון ש' לקמפיין לסדרת מסטיקים חדשה של MUST
באמצעות פרסום ראובני-פרידן IPG; הסדרה החדשה בטעמי פירות חמוצים במיוחד של לימון, אננס ומלון
ממתקי עלית מקבוצת שטראוס יוצאת בקמפיין לסדרת מסטיקים חמוצים מאוד, תחת המותג MUST, בהיקף השקעה של כ-5 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 22, 10 ו-24 ובבתי קולנוע, כמו גם בשילוט חוצות על קיר ההלכה.
לאחר ההשקה של סדרת MUST ביולי 2006 עם ה-cooling effect וכהמשך לסדרות חדשניות שהשיק המותג בשנים האחרונות (סדרת MUST קוקטייל, סדרת MUST מצבי רוח), מביא המותג את הסדרה החדשה של מסטיקים בטעמי פירות חמוצים במיוחד, הכוללת טעמי לימון, אננס ומלון.
לדברי החברה, הטעמים החמוצים (EXTRA SOUR) נהנים מצמיחה ברחבי העולם, וכעת מביא מותג מאסט את הטעמים הללו במסטיקים ללא סוכר.