בזק יוצאת בקמפיין רחב לרגל הורדת מחירי שיחה
התחרות על כיסו של הצרכן ובחירתו בין ביצוע שיחה מסלולר או מטלפון נייח מביאה את בזק להוריד שוב מחירים. בתחילת חודש יוני, עדכנה שוב, כאמור, בזק את מחירי השיחה וכעת היא מלווה את המהלך בקמפיין פרסומי בהשקעה של 4 מיליון שקל להטמעת המחירים החדשים בקרב הציבור על מנת להגביר השימוש בטלפון הביתי.
הקמפיין, העולה הערב (ב') לאוויר באמצעות אדלר חומסקי, עוסק כולו בתפיסת המחיר ושם דגש על כך שדקת שיחה בערב מבזק לבזק, עולה פחות מ-5 אג'. הקמפיין כולל 1,200 שלטי חוצות בכל רחבי הארץ, סרטון טלוויזיה, עיתונות כתובה ואלקטרונית. לדברי החברה, תעריפי בזק ירדו בלמעלה מ-40% בממוצע ב-7 השנים האחרונות, מדי שנה בעקביות. "בשוק בו חברות תקשורת אחרות מעלות תעריפים בשיעורים של מאות אחוזים, תעריפי השיחות והשירותים של בזק הופכים להיות אטרקטיביים יותר ויותר לצרכן הביתי והעסקי", אומר רן גוראון, סמנכ"ל השיווק בבזק, "את המסר הפשוט הזה, אנו מקווים להעביר לצרכנים באמצעות הקמפיין החדש. הטמעת העובדות בקרב הציבור, היא מלאכה לא פשוטה ולוקחת זמן. עם זאת, אין ספק שהמסר מתחיל לחדור ואנשים - יותר מבעבר - מודעים לכך ששיחת בזק היא דרך התקשרות זולה מאד ושאם יזכרו עובדה זו כשהם מחייגים בטלפון, הם יחסכו לעצמם נתח משמעותי מהוצאות התקשורת המשפחתיות".
בין התעריפים החדשים של בזק: שיחה בערב מבזק לבזק, הוזלה ל-4.7 אג' לדקה (במקום 4.9 אג' התעריף הקודם). שיחה ביום, מ-7 בבוקר ועד 7 בערב - מחירה ירד ל-11.5 אג' לדקה (במקום 11.9 אג' לדקה התעריף הקודם).
כמו כן, מחירו של שירות 144 הוזל אף הוא ועומד כיום על 1.74 שקל (במקום 1.81 שקל) עבור קבלת 3 מספרי טלפון. מחיר התקנת קו ירד מ-230 שקל ל-179 שקל, ומחיר "העתקת" קו הוזל מ-29.90 שקל ל-19.90 שקל.