סלקום משקיעה במהלך "ווליום" השנה כ-20 מיליון שקל

חברת הסלולר משקיעה במוסיקה ישראלית החל מ"מרכזי ווליום" בפריפריות, דרך "ווליום בדרכים" עם מאיה בוסקילה ושי גבסו וכלה בפסטיבל "ווליום כנרת" - 3 ימים של מוסיקה וגמר "כוכב נולד 5"
אפרת אדיר |

חברת הסלולר סלקום מרחיבה השנה את מהלך "ווליום קיץ 2007" ומשקיעה כ-20 מיליון שקל במספר מהלכים הקשורים במוסיקה ישראלית.

לדברי עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום: "סלקום רואה עצמה בית למוסיקה הישראלית מתוך אמונה שמוסיקה מחברת בין אנשים ומהווה את הביטוי החזק ביותר לתרבותו של עם".

עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום, מוסיף: "ווליום קיץ 2007" הוא מהלך רב מימדי ומבודל מכל פעילות מוסיקלית שנעשתה בארץ. הערך שעמד לנגד עינינו בהטווית הפעילות - מוסיקה מחברת בין אנשים - עיקרו בהענקת חוויה מתמשכת, שונה ועוצמתית לאוכלוסיות רחבות ומגוונות. ב"ווליום קיץ 2007" נקדם את המוסיקה הישראלית בכל הפלטפורמות שפיתחנו בשנות ווליום".

בין המהלכים של "ווליום קיץ 2007" נכללים "מרכזי ווליום" הפועלים במתנ"סים בפריפריות ונותנים במה ללהקות ויוצרים צעירים; המשך שיתוף פעולה עם התוכנית "כוכב נולד 5"; "ווליום בדרכים" - סיבובי הופעות ברחבי הארץ עם שי גבסו, מאיה בוסקילה ובהנחיית רודריגו גונזלס; השקת האלבום הסלולרי החדש של להקת "היהודים"; ואירוע המוסיקה הגדול של הקיץ - "ווליום כנרת" - 3 ימים של מוסיקה וגמר "כוכב נולד" לחופי הכנרת.

כהן ציין גם את פעילות קבוצת IDB בתקופת מלחמת לבנון השנייה, בה התגייסה הקבוצה והחברות הבנות שלה למען סיוע ותמיכה מאסיביים לישובי קו העימות בצפון ובדרום. "במהלך תשעת החודשים מתום מלחמת לבנון השנייה ועד למאי 2007 היקצו חברות הקבוצה סיוע ליישובים בצפון ובדרום בסכום כולל של יותר מ- 95 מיליון שקל, המיועדים לכ-70 פרוייקטים בתחומי החינוך, הבריאות, הרווחה, התרבות והספורט - כולם ביישובי קו העימות. כחלק מקבוצת IDB, בחרה סלקום למקד את אירועי הקיץ שלה בישובי הצפון והדרום", מסביר כהן את המהלך השנתי לקיץ.

המהלך ילווה בקמפיין פרסום באמצעות מקאן אריקסון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה