קמפיין אינטרנט ראשון לאייס T של ויסוצקי
הקמפיין, באמצעות TBWA/DIGITAL, בהיקף של כ-450 אלף שקל, כולל באנרים המובילים למיני-סייט ייחודי; בין המבקרים במיני-סייט תוגרל טיסה לסין
חברת ויסוצקי עולה היום (א') לראשונה בקמפיין אינטרנט למותג אייס T, בהשקעה של כ-450 אלף שקל ובאמצעות חברת האינטראקטיב TBWA/DIGITAL .
הקמפיין, תחת הסיסמא: The cool side of tea, כולל פרסום באתרים: וואלה!, msn ובאתר קשת, כשלחיצה על באנר מובילה למיני-סייט ייחודי בו מוזמנים הגולשים לרקוד עם סיני זקן ונכנסים להגרלה הגדולה לטיסה לסין. בנוסף, כולל הקמפיין פעילות של שיווק ופרסום במנועי חיפוש ופעילות תוכן גולשים.
לדברי מנכ"ל TBWA/DIGITAL, גיא מור, טכנולוגיה חדשה וקריאייטיב פורץ דרך מאפשרים לגולשים הנעה לפעולה. "הגולש מוקסם מהפעילות האינטרקטיבית ויוצר ממשק על בסיס הבנה והזדהות עם המותג", אומר מור.