מי עדן משקיעה 2.5 מ' ש' במהלך לשוק הביתי

מבטלת את ההתחייבות לתקופת זמן או להיקף צריכה של כדים בחודש
אפרת אדיר |

חברת מי עדן משקיעה 2.5 מיליון שקל בהובלת מהפכה בתחום פתרונות המים לשוק הביתי ומבטלת את ההתחייבות לתקופת זמן או להיקף צריכה.

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, על המהלך: "כמי שהובילה לפני כשנתיים את מהפיכת המחירים בתחום הכדים, במסגרתה התאמנו את מחירי המים בכדים למחירי המים בבקבוקים, אנו רואים במהלך הנוכחי עוד נדבך שיאפשר לכל בית בישראל ליהנות משירות "מי עדן עד אליך"".

גזית הוסיף: "אנחנו מאמינים שעם הכנסת בר של מי עדן הביתה, כשהרגלי השתייה של כל בני המשפחה משתנים, ההוצאה על סל המשקאות יורדת ויש מי שדואג לך למים המינרליים הטבעיים, עד הבית".

במסגרת המהלך, מציעה החברה מסלול הצטרפות חדש, "זורם חופשי", אליו יוכל הלקוח להצטרף לשירות מבלי להתחייב לתקופת זמן או להיקף צריכת כדים קבועה. למסלול החדש יוכלו לעבור גם לקוחות ותיקים של מי עדן, אומרים בחברה. ראוי לציין, כי ההצטרפות למי עדן כוללת עלות הובלה והתקנה, חד פעמית, בסך 99 שקל.

עוד במסגרת המהלך החדש, תפעיל מי עדן גם את שירות "מזכירון כדים", שירות SMS חדשני ללקוח, במסגרתו החברה תשלח תזכורת לטלפון הסלולרי של הלקוח, יום לפני יום החלוקה, ובמידה ויהיה מעוניין בשינוי מספר הכדים או בכל הזמנה נוספת, יוכל לעשות זאת במקום באמצעות מערכת אוטומטית ממוחשבת או לחילופין דרך מוקד שירות הלקוחות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה